succes op de nieuwe stalling en hup naar het nieuwe jaar, hoop dat jullie beide weer een fijn jaar tegemoet gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
renskesanne schreef:volges mij kan dat kind helemaal geen natural horsemanship als ik het zo hoor ik doe het ook een beetje alleen van de grond af niet als ik er op zit XD.
rosalyvdb schreef:Ze hield een heel verhaal over haar verzorgpaard (mijn dochters pony) die mishandeld werd, en zij ging erop natural horsemanship rijden. (Ze sprak het uit als "natureel horsmenschip").
M_hartje_M schreef:renskesanne schreef:volges mij kan dat kind helemaal geen natural horsemanship als ik het zo hoor ik doe het ook een beetje alleen van de grond af niet als ik er op zit XD.
Volgens TS kon ze het nog niet eens uitspreken
rosalyvdb schreef:Ze hield een heel verhaal over haar verzorgpaard (mijn dochters pony) die mishandeld werd, en zij ging erop natural horsemanship rijden. (Ze sprak het uit als "natureel horsmenschip").
Eirikur schreef:rosalyvdb schreef:Toch hopelijk niet alleen van diefstal maar ook van vernieling, ivm. het afknippen van die manen? Is slecht bewijsbaar natuurlijk, maar als ze haar op het bureau ontbieden om gehoord te worden over het meenemen van de pony, wringen ze dat er ook wel uit.Ik heb inderdaad aangifte gedaan.
Mer1980 schreef:Knippen van de manen wordt juridisch inderdaad onder mishandeling geschaard.