Sani schreef:Zag vanochtend de huldiging van Vos en Bos op NOS. Werd bij dat late night gedoe heel kort toegelicht.dat rijmt .
Ladybird schreef:rocymax schreef:Doen er ook vrouwen mee aan schermen, dan zie je helemaal niets Roc gaat ie lekker xDIk ben melig, sorry
furious schreef:Ik heb net het zwemmen gezien!!!!!!! En goud super de laatste meters zwom ze toch even weg zeg!!ik had gemist in welke baan ze zwom dus ik zat echt zo te wachten tot op het laatst haha
patatkraam schreef:furious schreef:Ik heb net het zwemmen gezien!!!!!!! En goud super de laatste meters zwom ze toch even weg zeg!!ik had gemist in welke baan ze zwom dus ik zat echt zo te wachten tot op het laatst hahahaha leuk kijken is dat.
Barbabientje schreef:Haha volgens mij zit er op dit moment niemand die niet melig is Ik ben heel braaf en rustig
Ik moest om 21.30 nog bijdraaien op kassa. Nog nooit zo snel gewerkt. had ook gemist welke baan ze starte. En had geen geluid.
Barbabientje schreef:Haha volgens mij zit er op dit moment niemand die niet melig is haha dachten wij net ook al
SplashIsLief schreef:Barbabientje schreef:Haha volgens mij zit er op dit moment niemand die niet melig is Ik ben heel braaf en rustig Kuch
dejavu schreef:Wat een vunzige praat hier! Ik dacht dat alleen mannen zo konden kleppen. Hihi!valt best mee toch? We bespraken alleen de invloed van het sporten op de bustes van de jongedames
rocymax schreef:PKfoto schreef: hahah ik ga maar richting bed, ik word vervelend Hoezo?? Leg uit ze heeft zin?
Prins Pils altijd wel erg betrokken bij de sport. Leuk...............als er dan alleen maar tietloze vrouwen meedoen.....we hebben maxima ook nog hè meiden