Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

FenDT schreef:EvitaHitalia schreef:Ik ben onderweg naar huis. Ik had 192 en 171 punten, vond zelf dat er niet veel verschil zat tussen de proeven maarja daar wordt dus anders over gedacht. Beetje jammer vind ik dat je tot 6 uur moet wachten voor de coupons? Ik wist dat ik niet in de prijzen zat dus wou graag naar huis, zijn om 12 uur weg gereden dus had m wel zitten. Maar voor de coupons moest ik wachten tot 6 uur, nouja dan maar niet maar had ze wel graag willen hebben. Opsturen wilde ze ook niet doen.
Ja ik startte L1 inderdaad. Heb de coupons dus niet meer meegenomen maar ben wel heel benieuwd wat er op stond!
Startte jij L1? Mijn zusje startte L1 en had precies hetzelfe! Eerste proef 205, tweede proef ging precies hetzelfde zonder fouten, had ze 173, belachelijk! Stond ook heel raar commentaar op, alsof ze het vanaf het begin af aan al niks vond en vervolgens alles maar afkraakte op rare punten, maargoed, over de 205 en 4e plaats mogen we niet klagen met onze beebie van 3 hihi!!

EvitaHitalia schreef:Ik had gister trouwens les en toen had ik t warmer als vandaag. Heb ook pas vlak voor m'n proef m'n jas aangedaan, en heb maar kort kunnen inrijden dus dat scheelt ook.
Ik zag trouwens met losrijden ook een fjord voorbij komen, toen bedacht ik me dat iemand in dit topic zij dat ze te herkennen was met de fjord haha! Rond half 3 was t!
! Straks lekker een rondje springen!
EvitaHitalia schreef:Ik had gister trouwens les en toen had ik t warmer als vandaag. Heb ook pas vlak voor m'n proef m'n jas aangedaan, en heb maar kort kunnen inrijden dus dat scheelt ook.
Ik zag trouwens met losrijden ook een fjord voorbij komen, toen bedacht ik me dat iemand in dit topic zij dat ze te herkennen was met de fjord haha! Rond half 3 was t!
Dan zei jij zeker heel lief hoi tegen mij? 
Samy schreef:Die stond naast ons bij de trailer