Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik alleen de zaterdag in elkaar gedraaid. De zondag moet ik nog even kiezen...
Ik kan er gelukkig nog wat nachtjes over slapen.
Dat worden idd nog wel wat dilemma's. Moet natuurlijk ook wat tijd in plannen om even te kunnen chillen bij de Bokt Lounge.
Denk dat ik mijn zondag dan ook maar iets rustiger plan dan de zaterdag.
TinekeHorses schreef:Chillen bij de Bokt Lounge!! Dat heb ik helemaal niet in m'n schema!!![]()
![]()
Ik was zo fanatiek bezig met plannen op de site, dat ik helemaal geen tijd heb ingepland om in de Bokt Lounge langs te komen.
Bagheera_206 schreef:TinekeHorses schreef:Chillen bij de Bokt Lounge!! Dat heb ik helemaal niet in m'n schema!!![]()
![]()
Ik was zo fanatiek bezig met plannen op de site, dat ik helemaal geen tijd heb ingepland om in de Bokt Lounge langs te komen.
Vooruit dan maar. Als je 's morgens dan maar wel je naamsticker ophaalt zodat we je kunnen herkennen.

Misschien toch al een eigen laptop voor die tijd dus dan kan ik daar mooi photoshop op gooien, kan ik elke dag toch even wat foto's bewerken voor op bokt!
ik ga die tent dan wel meerdere keren bezoeken
neem mijn cowboyhoed wel mee, kan ik een beetje onherkenbaar rondlopen
lifaya schreef:ja maar jij bent een vent en als je dan op bokt gaat zitten en zegt " hey mensen ik zit nu in de boktlounge" en een andere bokker zit op dat moment naast je in hetzelfde topic, dan word je idd herkent ja