Jotoma schreef:@angelpam & randalinpony: dat zou wederom gissen worden, heeft niet zoveel toegevoegde waarde. Als TS aangeeft dat het alleen om de modder zou gaan, dan zou ik als de wiederweerga contact opnemen met de politie en vragen wat voor strafbaar feit ze pleegt. Wij kunnen haar die antwoorden niet geven.
Ik vind het overigens wel een raar verhaal dat als je 1 hengstje koopt en er een hengst bij staat die je er maar bij moet nemen, terwijl die niet gezond is.. en je dat dan ook maar doet.. Vind ik persoonlijk ook een raar verhaal..
Het is geen raar verhaal. En het was echt een erg zielig diertje, dat wij het niet over onze harten konden krijgen om die daar te laten staan. Als hij daar was gebleven was hij sowiezo dood gaan. We hebben hem hier op stal gezet en hij is gelijk gaan liggen. De DA is er ook gelijk bij gekomen. En we hebben 2 dagen en nachten elke 2 uur hem in de benen geholpen. Ik heb samen met de ts omstebeurten nachtdiensten gedraait, om dit diertje te helpen! En als je kijkt hoeveel lol ze nu met elkaar hebben, ben ik erg blij dat we dat gedaan hebben!
Ze hebben geen deken op, omdat ze elke dag zo aan het spelen zijn, en daarom zijn we bang dat ze in elkaars deken vast blijven zitten.