Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karoke schreef:Het was vreemd om daarnet de paarden te gaan voeren. Geen vrolijke hinnik, geen overenthousiaste pony die niet kon wachten om rechtgeholpen te worden maar een lege stal![]()
Dit was niet het einde waar ik op gehoopt had, maar ik weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Gisteren was er gewoonweg teveel aan. Hij was zo in paniek gisteren nadat hij zich verslikte, hij bleef maar hoesten en zich neergooien. Uiteindelijk ging het gelukkig wel over.
Deze morgen was hij ook niet beter, hij reutelde tijdens het ademhalen zoals je zelf doet als je een bronchitis hebt, na hem om te draaien was het beter, maar het besluit was genomen. Niets had me nog op andere gedachten kunnen brengen.
Hij heeft sowieso met zich gisteren zo te verslikken een deel van die troep in zijn longen gekregen. Hij was te zwak, een longontsteking zouden we gewoon niet hebben kunnen vermijden en dat wou ik hem niet meer aandoen.
Zoals ik eerder al zei, liefde is nu eenmaal ook kunnen loslaten.
Ik had gehoopt nog veel jaren van zijn sterke karaktertje te kunnen genieten.
Jammer genoeg heeft het niet mogen zijn.
Gimlitje mijn lieve vriend, zoveel leed had je niet verdiend...
Ik zal je missen!!!
ThreeFingers schreef:Arm beest, om zo aan je einde te komen.
Hoe goed ook bedoeld om hem te willen helpen (snap ik best) was het denk ik toch beter geweest om hem destijds gelijk te schieten, om hem een hoop gemartel ( uit liefde ) te besparen.
Zal nu wel veel bokkers over me heen krijgen, maar we moeten de realiteit niet uit het ook verliezen.
ThreeFingers schreef:Arm beest, om zo aan je einde te komen.
Hoe goed ook bedoeld om hem te willen helpen (snap ik best) was het denk ik toch beter geweest om hem destijds gelijk te schieten, om hem een hoop gemartel ( uit liefde ) te besparen.
Zal nu wel veel bokkers over me heen krijgen, maar we moeten de realiteit niet uit het ook verliezen.
JJJose schreef:Sorry had alleen het begintopic gelezen.... dom dom..