Gefeliciteerd Carlijn, Joslin en de vereniging van Pasha heeft het ook goed gedaan!
Moosje was super braaf en hij liep eigenlijk heel aardig over die bodem. Viel me niks tegen. 4-tal was prut, 1 na laatste. Gelukkig stond ik naast de kant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stoffel schreef:Ik hoor hier een hoop geklaag over de bodem, ben er gisteren geweest, en ik snap niet dat er weinig of geen mensen waren die hun verstand hebben gebruikt, en hun paard gewoon op de wagen hebben laten staan.
robincera schreef:WOW ik zie iemand in t L1 met deze punten: 184 202 167???
Siets schreef:Ben vandaag even langs geweest, heb foto's gemaakt van een vriendin. Naar wat ik hoorde was de bodem een
stuk beter dan gisteren, en voor zover ik het kon beoordelen had de organisatie er alles aan gedaan om de bodem
zo goed mogelijk te krijgen. De ringen waren netjes verlegd, en waar de bodem ongelijk was is deze zelfs aangedrukt.
Dit weer is gewoon overmacht, daar kan niemand wat aan doen. Jammer dat er hier zoveel geklaagd wordt terwijl
het gewoon niet anders is helaas. Iedereen had ermee te maken, en er zijn wel degelijk hoge punten gereden.
Om nou de omstandigheden de schuld te geven van de lage punten vind ik persoonlijk wat ver gaan, maarja,
wie ben ik.