Ik moet ook nog even kaartje zien te scoren. Ben er nog niet uit of ik nou de zaterdag of de zondag ga...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:@obelix: Pfff... Ik kan ook nergens posten zonder gevonden te worden he?We zijn er uit, waarschijnlijk wordt het de zaterdag!
Als het van de zomer nog gaat lukken om bij Njord van _Quieto_ langs te gaan om een paar foto's te maken ben ik dan nog steeds bij jou ook welkom aangezien ik dan toch in de buurt ben.
Natuurlijk kom ik even gedag zeggen, maar heb (nog) geen flauw idee wij jij bent.
obelix schreef:Bagheera_206 schreef:@obelix: Pfff... Ik kan ook nergens posten zonder gevonden te worden he?We zijn er uit, waarschijnlijk wordt het de zaterdag!
Als het van de zomer nog gaat lukken om bij Njord van _Quieto_ langs te gaan om een paar foto's te maken ben ik dan nog steeds bij jou ook welkom aangezien ik dan toch in de buurt ben.
Natuurlijk kom ik even gedag zeggen, maar heb (nog) geen flauw idee wij jij bent.
Nee je word overal gespot hoorJa hoor,je bent welkom !
Geef maar een gil op de pb
Gewoon op de Groninger paarden stand vragen naar ObelixDan weten ze het wel
(In mn profiel staat een foto volgens mij
rienne schreef:Ik heb mijn paard opgegeven voor probleempaarden.
Maar ik ga proberen te komen als vriendlief mee wil. Het zou dan voor zaterdag zijn.