Heel veel succes, hopenlijk gaat het snel beter en mag ze gauw naar huis!
Als ik de foto's zie, dan zie ik echt mijn paardje daar staan (alleen dan wit ipv zwart) Ik zou me geen raad weten als mijn paardje zo iets zou overkomen. Ik vind dat je echt goed hebt gehandeld. De liefde tussen jou en fifi straalt gewoon van de foto's af! Echt mooi om te zien, die band tussen mens en dier
Veel succes! Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag
Eefiepeefie
Geplaatst: 04-05-11 10:48
Hai Ellis! Sterkte vandaag, henzelf net terug en dus niet bij die van jou langs geweest deze keer vrijdag brengen we die van ons voor een paar dagen dus misschien kunnen we dan wel weer even langs! Hoop dat ze snel weer naar huis mag
Ik blijf ook voor je duimen dat het zo voorspoedig blijft gaan en dat ze natuurlijk weer lekker mee naar huis mag, en je alle aandacht aan dr kan geven. Heb je zelf al nagedacht over hoe verder te handelen? Had je over van die honingzalf zien schrijven.. Lijkt me wel goed om haar daar extra bij te ondersteunen..
xelle
Geplaatst: 04-05-11 12:53
Ik lees je verhaal nu, maar ik zit met tranen in mijn ogen. Wat moet ze ontzettend veel pijn gehad hebben. Ik wens je heel veel sterkte, en heel veel succes vandaag.
tine10
Geplaatst: 04-05-11 15:35
Kwam even kijken of er al iets bekend was, maar nog niet. Hoop zo op goed nieuws.
Sientje
Geplaatst: 04-05-11 16:01
tine10 schreef:
Kwam even kijken of er al iets bekend was, maar nog niet. Hoop zo op goed nieuws.
Ik zag deze week je topic. Wat een nachtmerrie om dat zo te zien gebeuren! Arme Fifi. Ik hoop dat ze binnenkort naar huis mag en weer helemaal herstelt. Haar koppie is nog steeds hetzelfde, zo lief (ik heb wat afgeborsteld toen ze nog in Wassenaar stond). Ik denk aan jullie. Je zal vast zalf e.d. uit Utrecht meekrijgen, maar de Wondzalf van Ecostyle (producent van Colosan) werkt extreem goed.
Pally
Geplaatst: 04-05-11 21:38
Heb net je hele topic doorgelezen, maarre petje af hoor. Ook voor je vriend, vader en de stalhouder. Geweldig dat iedereen zo snel reageerde. Ik zou helemaal in paniek raken als ik dit bij mijn paard zou zien gebeuren.
Ik hoop voor je dat je haar snel mee naar huis mag nemen en dat dat het genezen bevordert. En dat ze er niet teveel aan overhoud, qua littekens en trauma.
Tja, ik maak me best zorgen om Fifi nu. Hoop morgen wat te horen van Ellis ...
avaluna
Geplaatst: 04-05-11 23:27
MoniqueT schreef:
Tja, ik maak me best zorgen om Fifi nu. Hoop morgen wat te horen van Ellis ...
Idd, velen denken hier aan jullie en hopen van harte op goed nieuws
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 23:42
Sorry voor het late bericht, maar we zijn gelijk doorgereden naar mijn schoonouders in de achterhoek en toen ook nog even mijn kleine zwarte man in de wei een knuffel gaan geven, dus net pas thuis gearriveerd...
Fifi stond er goed bij, bij haar box was een schuifdeur op een kier waardoor lekker frisse lucht kwam en ze een beetje naar buiten kon kijken, dus dat zag er al een stuk prettiger uit dan mijn idee van haar 'isoleer cel'... De wond was vandaag nog niet schoon gemaakt, dus ik heb gekeken hoe dat gedaan moet worden. Dat viel alles mee, schoonspuiten en deppen met vochtige watten met ontsmettingsmiddel... De wond zag er ook alweer een stuk beter uit dan de vorige keer, natuurlijk nog groot en open, maar veel minder vies en troeperig. Volgens de arts kan dit nu ook heel snel steeds beter eruit gaan zien.
Ze heeft nu nog haar 'wasrek' om tegen het bijten aan de wond, van het weekend gaan ze kijken of het lukt om die af te doen zonder dat ze het stuk gaat bijten. Maandag word ik gebeld hoe dat is gegaan en als alles er dan positief uit ziet mag ze waarschijnlijk in de loop van volgende week naar huis!