Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Miracle, ik ga ervan uit dat jij ook goede therapie hebt gehad? Wordt de huid daar soepeler van of naar verloop van tijd nog steeds strammer?
Sjakie..
Heb jij wel is pijn gehad dat zo erg was dat het door pijnstillers heen kwam?
Zou je dan je bed overhoop trekken of rustig blijven liggen/zitten zodat je de pijn het minste voelt?
Ik weet je kan mensen niet altijd vergelijken met dieren, maar pijn is en blijft pijn..
carolalisa schreef:en dat zou voor mij niet opwegen tegen het feit dat dit paard door een hel moet zijn gegaan. dit diertje moet echt vreselijke pijn ervaren hebben. ik zou, ook na het bekijken van de filmpjes, dit mijn paard nooit aan willen doenhun kiezen anders en dat is hun goed recht.
griebels schreef:carolalisa schreef:en dat zou voor mij niet opwegen tegen het feit dat dit paard door een hel moet zijn gegaan. dit diertje moet echt vreselijke pijn ervaren hebben. ik zou, ook na het bekijken van de filmpjes, dit mijn paard nooit aan willen doenhun kiezen anders en dat is hun goed recht.
Jij misschien niet, maar deze eigenaren (en ook andere mensen) hebben deze keuze wel gemaakt.
Dat maakt de keuze niet verkeerd, alleen anders
griebels schreef:Je bent anders behoorlijk op de personen aan het afkraken en dat is fout...
Je mag een ander zijn mening ook respecteren, ipv overal een weerwoord op te moeten geven over hoe slecht/fout dat wel niet is...
Limonade schreef:griebels schreef:Je bent anders behoorlijk op de personen aan het afkraken en dat is fout...
Je mag een ander zijn mening ook respecteren, ipv overal een weerwoord op te moeten geven over hoe slecht/fout dat wel niet is...
Eens. Prima dat je het er niet mee eens bent, dat mag.
Maar je hebt nu wel erg vaak verteld dat je het er niet mee eens bent. Als je het echt zo erg vind, dan raad ik je aan om niet meer te kijken en die discussie aan te gaan, want daar gaat het nu niet over.
Het paard is er nu eenmaal, en de eigenaren hebben deze keuze gemaakt. Klaar.
carolalisa schreef:griebels ik ben niet op de personen aan het afkraken, ik geef hier gewoon eerlijk mijn mening. zo simpel is dat. er zijn een boel bokkers het niet met mij eens en dat geeft niet, maar op een of andere manier mag je als je het er niet mee eens bent je mening blijkbaar niet geven want dan speel je het meteen op de man of je kraakt ze af of je weet er niks vanaf en dus mag je je mening niet geven. maar zolang je het ermee eens bent dan is alles goed.
als jij mijn berichten wil lezen alsof ik erbij zeg dat hun fout zijn dan moet je dat lekker doen, maar dat zegt meer over jou dan over mij. ik geef hier mijn mening en dat hen ik er naar mijn idee duidelijk genoeg bij gezet.
griebels schreef:carolalisa schreef:griebels ik ben niet op de personen aan het afkraken, ik geef hier gewoon eerlijk mijn mening. zo simpel is dat. er zijn een boel bokkers het niet met mij eens en dat geeft niet, maar op een of andere manier mag je als je het er niet mee eens bent je mening blijkbaar niet geven want dan speel je het meteen op de man of je kraakt ze af of je weet er niks vanaf en dus mag je je mening niet geven. maar zolang je het ermee eens bent dan is alles goed.
als jij mijn berichten wil lezen alsof ik erbij zeg dat hun fout zijn dan moet je dat lekker doen, maar dat zegt meer over jou dan over mij. ik geef hier mijn mening en dat hen ik er naar mijn idee duidelijk genoeg bij gezet.
Ik heb ALLE berichten gelezen
Het gaat er niet om dat je je mening niet mag geven, maar het gaat erom HOE je dat doet.
Edit: Er zijn ook bepaalde 'regels' over hoe je moet discussieren...
Wat jij doet is geen discussieren
Arabiertje* schreef:Oh jéé, ga je me nu ook al de les komen spellen hoe ik mijn tekst moet schrijven? Sorry. Maar je zegt tegen mij dat het over Pacha gaat, kijk dan ook eerst maar eens naar jezelf.
ZarcoTje schreef:Wauw wat een verhaal zeg, schokkende foto's, diep respect voor de eigenaars !
En natuurlijk respect voor Pacha, zo'n vechter dat hij is, echt ongeloofelijk !
Hij ziet er al een heel stuk beter uit zeg, hopelijk krijgt hij dat mooie kleurtje van voordien weer helemaal terug want het ziet er wel een knap paard uit zeg !
Weet je waar hij ergens gestald staat misschien ?
scheepie schreef:Arabiertje* schreef:Oh jéé, ga je me nu ook al de les komen spellen hoe ik mijn tekst moet schrijven? Sorry. Maar je zegt tegen mij dat het over Pacha gaat, kijk dan ook eerst maar eens naar jezelf.
Nee, want ik vind het verschrikkelijk voor Pascha, dat zeg ik steeds.
Ik snap alleen de steeds aangehaalde geldkwesties niet....Daarom zeg ik dat het over Pascha gaat en niet over financieel bedonderd zijn door iemand jaren daarvoor. Dus ik hoef niet naar mijzelf te kijken, ik kijk naar de foto's van Pascha.