Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
avg schreef:voor de volledigheid dan ook even je eigen tekst....
Ik vind jullie echt kanjers,ben blij dat ik mijn gevoelens hier kwijt kan.
Word een beetje tuureluur van mezelf,mijn verstand zegt dat Big Mac op is,dat hij nog een infarct niet gaat aankunnen,en de veearts zei gisteren dat zoals het eruit ziet er alles op wijst dat hij er zeker nog een bovenop zal krijgen,wanneer dat is is alleen de vraag.En hoe komt hij daar dan weer uit.Hij heeft er ook dan een nieuw probleem bij,als hij eet valt het er via de rechterkant van zijn mond weer uit, .
Mijn gevoel zegt dat ik hem moet laten gaan,dat hij genoeg gehad heeft,maar mijn houdenvangevoel wil niet zonder hem, .
Heb net een lang gesprek met mijn dochters gehad(11,12,en 13 jaar oud) en ze willlen hem niet kwijt,maar willen dat hij nu rust gaat krijgen,hij heeft het hier bijna drie jaar super gehad,had hem nog 20 jaar willen hebben,maar denk dat het egoistisch is als ik hem door laat vechten, .
Als ik hem in de ogen kijk zie ik vermoeidheid en het is net of hij depressief is.
Heb mijn dochters moeten beloven dat we wel voor een andere tinker gaan kijken,niet omdat ze Big Mac willen vervangen,want als de veearts zegt dat hij pijnvrij nog een aaantal jaar op de wei gaat kunnen,gaat hij naar een vriendin(Quinzy) van mij op de wei,maar omdat ze het niet gaan aankunnen om elke dag zijn plekje leeg te zien.
Zodat ze ook weer zich bezig kunnen houden met een ander paard,dus lieve mensen als jullie iets voor me weten.Helaas heb ik wel maar tot ongeveer 2000 euro ter beschikking.Pff,de tijd kruipt voorbij,aan de ene kant wil ik dat het vlug 16:00u is en aan de andere kant hoop ik dat het nooit 16:00u word.
Liefs Cindy,XXXX.
Kiara04 schreef:Nou weer even een dipje,er beweerde iemand op een andere site dat ik van Big Mac afwil omdat hij nu ziek is,en dat ik daarom al naar een ander paardje zoek,jeetje,ik zoek een ander paardje zodat Big Mac de tijd kan krijgen om op te knappen zolang hij daar voor nodig heeft.En niet om hem te vervangen of weg te schuiven.Bah voel me nu best rot,beweert zo iemand dat ik nisk om mijn paarden geef..
Kiara04 schreef:Helaas niet zo'n goed nieuws,Big Mac is zojuist omgevallen en kan zichzelf met moeite rechthouden,de veearts is gebeld en gaat deze middag komen,.
Hij vermoed dat gisteren echt een opleving van adreline was omdat de veearts flink naar ontsmettingsmiddel rook.
Ik ben weer even helemaal de weg kwijt,stond zo blij op en toen ik bij hem kwam wilde hij lopen en viel om,.