Duimen jullie mee voor Big Mac

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:45

voor de volledigheid dan ook even je eigen tekst....

Ik vind jullie echt kanjers,ben blij dat ik mijn gevoelens hier kwijt kan.
Word een beetje tuureluur van mezelf,mijn verstand zegt dat Big Mac op is,dat hij nog een infarct niet gaat aankunnen,en de veearts zei gisteren dat zoals het eruit ziet er alles op wijst dat hij er zeker nog een bovenop zal krijgen,wanneer dat is is alleen de vraag.En hoe komt hij daar dan weer uit.Hij heeft er ook dan een nieuw probleem bij,als hij eet valt het er via de rechterkant van zijn mond weer uit, .
Mijn gevoel zegt dat ik hem moet laten gaan,dat hij genoeg gehad heeft,maar mijn houdenvangevoel wil niet zonder hem, .
Heb net een lang gesprek met mijn dochters gehad(11,12,en 13 jaar oud) en ze willlen hem niet kwijt,maar willen dat hij nu rust gaat krijgen,hij heeft het hier bijna drie jaar super gehad,had hem nog 20 jaar willen hebben,maar denk dat het egoistisch is als ik hem door laat vechten, .
Als ik hem in de ogen kijk zie ik vermoeidheid en het is net of hij depressief is.
Heb mijn dochters moeten beloven dat we wel voor een andere tinker gaan kijken,niet omdat ze Big Mac willen vervangen,want als de veearts zegt dat hij pijnvrij nog een aaantal jaar op de wei gaat kunnen,gaat hij naar een vriendin(Quinzy) van mij op de wei,maar omdat ze het niet gaan aankunnen om elke dag zijn plekje leeg te zien.
Zodat ze ook weer zich bezig kunnen houden met een ander paard,dus lieve mensen als jullie iets voor me weten.Helaas heb ik wel maar tot ongeveer 2000 euro ter beschikking.Pff,de tijd kruipt voorbij,aan de ene kant wil ik dat het vlug 16:00u is en aan de andere kant hoop ik dat het nooit 16:00u word.

Liefs Cindy,XXXX.

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:49

avg schreef:
voor de volledigheid dan ook even je eigen tekst....

Ik vind jullie echt kanjers,ben blij dat ik mijn gevoelens hier kwijt kan.
Word een beetje tuureluur van mezelf,mijn verstand zegt dat Big Mac op is,dat hij nog een infarct niet gaat aankunnen,en de veearts zei gisteren dat zoals het eruit ziet er alles op wijst dat hij er zeker nog een bovenop zal krijgen,wanneer dat is is alleen de vraag.En hoe komt hij daar dan weer uit.Hij heeft er ook dan een nieuw probleem bij,als hij eet valt het er via de rechterkant van zijn mond weer uit, .
Mijn gevoel zegt dat ik hem moet laten gaan,dat hij genoeg gehad heeft,maar mijn houdenvangevoel wil niet zonder hem, .
Heb net een lang gesprek met mijn dochters gehad(11,12,en 13 jaar oud) en ze willlen hem niet kwijt,maar willen dat hij nu rust gaat krijgen,hij heeft het hier bijna drie jaar super gehad,had hem nog 20 jaar willen hebben,maar denk dat het egoistisch is als ik hem door laat vechten, .
Als ik hem in de ogen kijk zie ik vermoeidheid en het is net of hij depressief is.
Heb mijn dochters moeten beloven dat we wel voor een andere tinker gaan kijken,niet omdat ze Big Mac willen vervangen,want als de veearts zegt dat hij pijnvrij nog een aaantal jaar op de wei gaat kunnen,gaat hij naar een vriendin(Quinzy) van mij op de wei,maar omdat ze het niet gaan aankunnen om elke dag zijn plekje leeg te zien.
Zodat ze ook weer zich bezig kunnen houden met een ander paard,dus lieve mensen als jullie iets voor me weten.Helaas heb ik wel maar tot ongeveer 2000 euro ter beschikking.Pff,de tijd kruipt voorbij,aan de ene kant wil ik dat het vlug 16:00u is en aan de andere kant hoop ik dat het nooit 16:00u word.

Liefs Cindy,XXXX.

Die had je niet neer hoeven zetten hoor! Die hadden we hier zelf al staan als je even te moeite had genomen om alles te lezen..

Ik denk dat we hier geen discussie hoeven te maken. Dit topic is om Big Mac te kunnen volgen en ik denk dat we dat allemaal graag zou houden ;)

KootMiraDrum

Re: Duimen jullie mee voor Big Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:51

Blz 17, onderste post....

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:54

kan bijna niet geloven dat mensen zulke dingen durven zeggen of nog maar durven denken :(
kwestie van je af te breken wanneer je al een beetje in een dipje zit .. getuigt niet van erg veel intelligentie van de persoon die dat heeft neergezet ;)

trek je er lekker niks van aan, de meesten weten wel dat jij je grote vriend alle rijd wil geven om te herstellen en niets liever wil dan dat hij hersteld :)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:33

Fijn dat je de knoop nog niet hebt hoeven doorhakken. Hij heeft zelf aangegeven dat hij nog verder wilde.

Over het feit dat mensen hem al hadden "opgegeven", denk niet dat je het zo moet zien. Mensen proberen cindy te steunen en zeggen dat als zij zegt dat het niet meer gaat, zij ook die beslissing moet nemen. Daarom "gaven" ze hem al op, omdat zij dat ook al een beetje deed. Des te beter dat hij nu zelf heeft aangegeven dat hij nog niet wilde en de tijd nog niet daar was :D

Over dat andere, ach ik ken het. Toen ik een tinkertje had die voor mij niet te rijden was (ik kreeg alle balken van de bak te zien en dat met 2 kleine kinderen en ik dus niet het risico wilde nemen om invalide te worden) en haar te koop had staan, keek ik ook al rond voor een andere. Toen ik Noa kocht en de ander nog niet verkocht, kreeg ik ook al commentaar hoor.

Het is toch jouw beslissing, je hebt nou eenmaal 3 kinderen die willen rijden en je wilt Big Mac rust gunnen dus alleen maar super dat je dit voor hem over hebt en hem juist niet aan het werk wilt zetten omdat hij ziek is. Je gunt hem zijn rust, een paardwaardig bestaan, hoeveel mooier kan het zijn voor een paard op de wei te staan ipv op een kleine stal en dan 1 uur eruit te mogen om te rijden... Heel veel respect juist voor je hoor, dat je dan een oplossing zoekt voor hem!

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:16

wat een spannende tijd zeg...ik hoop voor je dat het alleen maar een stijgende lijn wordt. wat een ellende....sterkte en ook ik duim voor je

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:21

mensen weten het altijd beter. vooral als ze zelf niet voor zo'n keuze staan.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:27

Paintless schreef:
mensen weten het altijd beter. vooral als ze zelf niet voor zo'n keuze staan.

AMEN

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:10

Wat een supernieuws over BigMac, wat een knokker zeg.
En die harde kwetsende teksten...waardeloos zeg, je hebt al genoeg aan je hoofd.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:25

Ooh meis, wat wordt ik blij dit te lezen!
Moest werken en heb de hele avond aan jullie gedacht.

Wat een topper, een doorzetter, een prachtpaard heb je zeg!
Hier gaan de duimen nog meer overuren maken!

En trek je van zulke anderen niets aan, vaak hebben ze zelf nog nooit zoiets mee gemaakt. En als ze dat wel hebben, iedereen verwerkt dingen op een eigen manier. Ik heb ook zoveel commentaar gehad hoe ik met het verlies van "mijn" Tinker om ging, en eigenlijk nog steeds wel, so what? Ik leef voor mezelf, niet voor anderen....

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:25

Wauw!!! Wat geweldig zeg. Na je berichtjes van de laatste paar dagen dacht ik echt dat het niet meer goed ging komen maar hij heeft, gelukkig, het tegendeel bewezen. Hier gaan we ook weer verder met duimen draaien :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:30

he gelukkig dat hij er nog is, zovan ech nie dat er gaat gebeuren wat ik denk, niet dat hij dat gedacht heeft hoor maar wel van oliebol de veearts wegwezen. Dat denk ik tenminste.

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 08:18

Hij is er nog !! En zelfs gegaloppeerd !!

Geweldig !

SimoneX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:56

Kiara04 schreef:
Nou weer even een dipje,er beweerde iemand op een andere site dat ik van Big Mac afwil omdat hij nu ziek is,en dat ik daarom al naar een ander paardje zoek,jeetje,ik zoek een ander paardje zodat Big Mac de tijd kan krijgen om op te knappen zolang hij daar voor nodig heeft.En niet om hem te vervangen of weg te schuiven.Bah voel me nu best rot,beweert zo iemand dat ik nisk om mijn paarden geef. :( .

Laat je niet kisten meid! Het ene oor in en heel snel het andere weer uit!
Wat ik hier allemaal lees is echt geen vrouw die snel van haar paard af wil maar
eentje die er heel veel om geeft.

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:21

Trek je alsjeblieft niks aan van dat bericht :(:) dat er van die mensen bestaan vind ik echt triest

Je geeft zoveel om Big Mac, anders had je toch dit ook allemaal niet voor hem gedaan.....
Hoe gaat het vandaag met jullie kanjer???

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:30

Ik ben erg blij dat het weer wat beter lijkt met Big Mac....

Zullen we niet kwaad spreken over die "ander",we kennen niet altijd alle feiten en
ook zij heeft recht op een eigen mening!

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 11:32

Helaas niet zo'n goed nieuws,Big Mac is zojuist omgevallen en kan zichzelf met moeite rechthouden,de veearts is gebeld en gaat deze middag komen, |( .
Hij vermoed dat gisteren echt een opleving van adreline was omdat de veearts flink naar ontsmettingsmiddel rook.
Ik ben weer even helemaal de weg kwijt,stond zo blij op en toen ik bij hem kwam wilde hij lopen en viel om, |( .

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:37

Oh nee....Arm dier...Arme jij...Veel sterkte :(:)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:38

Ooh, meis wat balen :(:)
Elke keer toch weer naar beneden getrokken worden, verschrikkelijk.

Ik blijf hier duimen en hopen....

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:39

oliebol!!!! :(

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:43

oooo neee niet BIG MAC!!
Het geweldigste vlekkenmonster van Bokt!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:45

Kiara04 schreef:
Helaas niet zo'n goed nieuws,Big Mac is zojuist omgevallen en kan zichzelf met moeite rechthouden,de veearts is gebeld en gaat deze middag komen, |( .
Hij vermoed dat gisteren echt een opleving van adreline was omdat de veearts flink naar ontsmettingsmiddel rook.
Ik ben weer even helemaal de weg kwijt,stond zo blij op en toen ik bij hem kwam wilde hij lopen en viel om, |( .

Wat een emotionele rollercoaster......... ;(

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 11:47

Ja ben echt even helemaal de weg kwijt nu,van heel blij naar eigenlijk echt wanhopig.De veearts zei dat dit dus wil zeggen dat hij niet zonder die pillen kan,en helaas kan hij daar niet op blijven.Dus ben heel erg bang nu |( .

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:55

Zoals hierboven al staat geschreven,wat een emotionele rollercoaster!!! Hoewel ik met heel mijn hart hoop dat die geweldige mooie kerel het nog heeeeeeeeeel wat jaren volhoudt,ben ik bang voor vanmiddag...
Ik wens jou en je gezin ontzettend veel sterkte,

liefs Linda

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:01

Jeetje ik schrik hier van... Het leek gister zo veel beter te gaan..
Sterkte!!