Uuuhm, ben 'k heel hard voorbij gelopen, maar ik heb nog wel opgevangen dat ze zonder buiksingels zijn Verder weet ik 't niet, zag er wel wat sjieke kleurtjes tussenzitten
Nee, alleen die van 9,95 waren zonder buiksingels! Die duurderen hebben wel gewoon buiksingels!!
Donna_
Geplaatst: 20-04-11 20:26
We hebben ons een slag in de rondte gezocht voor een shetdeken, maar die hadden ze niet hoor Niet in de aanbieding in ieder geval. Ik ben supergoed geslaagd! Twee dekjes voor €20,00, handschoentjes voor €10,00, longeerlijn voor €6,95, zweepje voor €2,50 en twee wedstrijdblouses. Een zelfs van Pikeur, supermooi ding! Beide €5,00 We zijn daarna nog doorgeweest naar de Primark, dus daar ook nog even flink geshopt
Naomi_Haffie
Geplaatst: 20-04-11 21:21
mexlovenoa schreef:
JAAAAAAAAA morgen!!!!!
@Naomi_Haffie: Jaa wel leuk als ik je tegen kom!! Ik heb kort haar. Hetzelfde haar als mn moeder je herkent me vast wel komisch duo
volgens mj ben ik je tegengekomen, was je er rond 11en en heb je bij de anky dekjes gestaan?
Nou ben vandaag ook geweest vond het niet super maar toch 2 zomerdekentjes gekocht voor 5 euro per stuk, spoorbandjes sokken en verder niet echt iets leuks gezien.
Echt een actie is het ook niet als ik het zo hoor.
Donna_
Geplaatst: 20-04-11 22:16
Ik heb jullie allemaal gemist geloof ik Vond inderdaad ook dat het rustig was, en er was van alles zoveel! Ik had verwacht dat die ANKY offwhite/white zo weg zouden zijn, om 12u lagen er nog stapels!
Hier even een vraagje van buitenstaander van het topic hopenlijk vinden jullie het niet erg ik ga vrijdag en ik wilden graag zo'n eurostar dekje met peeskappen maar weet iemant die al geweest is of ze er nog zijn, en of ze een beetje leuke kleuren hebben?
NoekAa_
Geplaatst: 20-04-11 22:19
Nou wat een happening om in Lombardijen te komen zeg.. Pff.. ik dacht ik ga na m'n college wel effe.. Dus ik vanuit Kralingen naar Centraal met de metro.. Kom ik daar, rijden er weinig tot geen treinen tussen Centraal en Dordrecht door stroomstoring, de enige treinen die reden waren niet de stoptreinen helaas. Dus toen ben ik maar in de tram gaan zitten.... Had achteraf waarschijnlijk toch beter 40 minuten kunnen wachten tot de storing was opgelost, maarja. Toen nog van Lombardijen station naar Hypo lopen, dat stuk valt toch steeds tegen, zeker met de zon op je rug . Enn toen was ik er eindelijk en toen viel het eigenlijk een beetje tegen. Ik had grootse plannen maar ik heb maar 1 ES dekje gekocht(+bandages) en een longe..
Weet iemand al of bij de ES set met beschermers je ze alle 4 krijgt of alleen voor of achter?
xXutopiaXx
Geplaatst: 20-04-11 22:24
Whaha Klinkt geslaagd SKZTx3, zit je op 't Erasmus?! Je bent geloof 'k wel de eerste die ik met een ES dekje zie! Welke heb je gekocht?!
Volgens mij krijg je alleen maar voor..
NoekAa_
Geplaatst: 20-04-11 22:25
Alleen voor of alleen achter geloof ik.. Er staat zo'n bakje naast met een paar beschermers erin. .Maar het is niet veel.. En eigenlijk ook niet meer in de kleuren van de dekjes die er zijn.. Khad zelf bijna een set peeskappen meegenomen maar die bleken onwijs verkleurd te zijn.. Ik weet niet of er nog meer bij komt, maar zo zag het er aan het eind van de middag uit.
Ik heb de Brandy/ivory/ebony meegenomen:) En zit idd op Erasmus .
Leuk! Daar heb 'k ook gezeten! Wat een reis dan zeg, helemaal naar Lombardijen!! Wel leuk dekje heb je gescoord Vond die beenbescherming ook niet zo boeiend