BuenaVista schreef:Wist haast ook wel zeker dat ik het niet was..
haha
haha, ik heb toen volgens mij wel van jou die keuzeles gehad op vrijdag met dat parcourtje springen
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Damelza schreef:mistid schreef:Ik weet het weer! Toen waren wij idd heel druk bezig met pizza enzo en hebben we in een scheur gelegen om Maureen. Mies daarna zaten wij in dat hokje bij de hoofdpiste gezellig te kleppen
oh die ging pizza toen regelen tochdat was wel lachen idd
ze had het wel voor elkaar gekregen dat het werd gebracht
guppekop schreef:nee ik neem alleen brammie mee
ik wou mn pa's paard meenemen voor dressuur maar dat gaat financieel niet echt lukken
dus ga ik een poging doen tot dressuur met bram(hij gaat vandaag mee naar stage dus 5 weken non stop dressuur dus heb er wel goede hoop in
)
Damelza schreef:mistid schreef:Ik weet het weer! Toen waren wij idd heel druk bezig met pizza enzo en hebben we in een scheur gelegen om Maureen. Mies daarna zaten wij in dat hokje bij de hoofdpiste gezellig te kleppen
oh die ging pizza toen regelen tochdat was wel lachen idd
ze had het wel voor elkaar gekregen dat het werd gebracht
Succubi schreef:guppekop schreef:nee ik neem alleen brammie mee
ik wou mn pa's paard meenemen voor dressuur maar dat gaat financieel niet echt lukken
dus ga ik een poging doen tot dressuur met bram(hij gaat vandaag mee naar stage dus 5 weken non stop dressuur dus heb er wel goede hoop in
)
Daar ben ik wel blij mee, dan ben ik niet de enige met een koudbloed.
Leuk dat Bram mee naar je stage gaat!!(ben benieuwd!
)
shetties schreef:Weet iemand hoe hoog de sprongen bij de SGW week van de pony's ongeveer zijn?
Ik ga met mijn haf, ze kan wel goed springen maar het moet natuurlijk niet te gek worden
shetties schreef:Haha, oke
Want ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de allround en de SGW...
Mijn haf kan best springen (90 cm gaat prima), en ik wil graag veel crossen en springen dus ik ben 'bang' dat in de allround pony's/kinderen komen die niet zo super kunnen springen