[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:26

Ik heb beide ;) , thanks tante_t ;)

palominomojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:06

Wat nou met je trailer door Den Haag, niet nodig hoor. Gewoon via de A4 en dan afslag hoek van holland. Dan is het een rechte weg.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:38

Hoi!

Heb de eerste 11 pagina's doorgelezen daarna maar op: post antwoord gedrukt...
Sorry als het antwoord al gegeven is hoor maar:

Margriet vroeg het al in den beginne des topics.
Ik ben ook een toeschouwer, geen deelnemer maar al jaren is het NK voor mij mijn vakantie.
Trouwe geverfde caravan blikkie elk jaar weer mee en vorig jaar zelfs eentje geleend want eigen vanneke wilde niet meer.
Camping was altijd beregezellig! Ruiters en publiek door elkaar leuk bijbeppen, paardjes groomen etc etc.

Nu lees ik:
Er is plaats voor caravans op het terrein en voor tenten is er vlak bij een camping.
Kampeerplekken zullen bij stallen zijn en niet toegankelijk voor publiek.

Ben beetje confuus....
Als ik als bakrand hanger naar Duh haag wil voor een week om toch mijn NK vakantie te vieren, kan ik dan met caravan gewoon op het terrein staan? Of mag dat niet?
Word je als ik neem week vrij om aan te moedigen en helpende hand uit te steken persoontje afgelsoten van het terrein waar je vrienden (de deelnemers) staan?
Dat zou het voor mij minder gezellig maken....

De vraag van mij is dus:
Als je het NK als vakantie boekt mag je dan 'net als bij Bartels' gewoon kamperen op het terrein bij de deelnemers en wat zouden ongeveer de prijzen zijn voor 1 week kamperen + toegang tot wedstrijd?

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 01:51

je hebt gelijk hoor. ik vind het ook zonde. ik zou dit jaar ook meerdere dagen er heen maar zal hem niet worden , zo krijg je niet meer toeschouwers denk ik
Laatst bijgewerkt door Ods op 16-01-11 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Onnodige grote quote verwijderd

billykid

Re: Dutch Westernriding Festival 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:08

@Berend,gewoon zorgen dat je groom bent!!!!!!

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:29

Je mag kamperen op de 400 mtr schaatsbaan en volgens mij is dit voor iedereen. Ik snap wel dat je als toeschouwer niet bij de paarden mag komen, er komen hier waarschijnlijk heel veel meer mensen dan in marienheem en dan is het toch belangrijk dat niet iedereen bij de paarden kan komen. Er komt een ruitershonk waar alleen de ruiters mogen komen.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:56

Tante T ik doel op deze quote:

Jan_Trel schreef:
Er is gelegenheid voor caravans e.d. om op het complex te kamperen. Voor kampeerders met een tent is er in de buurt een camping!

De stallen en het kampeerterrein zijn bij elkaar en niet voor publiek toegankelijk. Er zijn kleedruimten, douches en toiletten.

Dus het kampeerterrein is bj de stallen....en daar mogen wij als publiek niet komen...
Waar staan wij dan te kamperen?

En wat gaat de prijs worden van kamperen en toegang?

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:32

Toegang is hetzelfde als marienheem, camping geen idee wat dat kost.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:35

Tante t zo lees ik eht toch niet hoor....
Bij Marienheem waren stallen en kampeerterrein niet afgesloten voor publiek.

vaughane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 04:44

QueenD schreef:
Is er al een Hyves-pagina voor dit evenement ?? Daar pak je ook een grote groep mensen mee ;) .

Sorry, dit is absoluut niet persoonlijk QueenD, en je moet het niet persoonlijk opvatten. Het is even een reactie van mijn kant op deze gehele discussie. Mijn excuses als het wat bout overkomt.
Ik heb een enorme hekel aan Hyves en soortgelijke "vrienden-sites". Misschien ben ik wat "ouderwets" of "traditioneel" ingesteld, maar via dit soort sites kan je aan iedereen die internet heeft, misschien onbedoeld, persoonlijke info verstrekken. De aanleiding om allerlei persoonlijke gegevens te verstrekken via dit soort sites is heel groot. Daar nodigen dit soort sites ook toe uit.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dit: Hyves, maar ook bokt lijken mij niet geijkte media om te communiceren over het Dutch Western Riding Festival 2011.
Daar zijn toch de sites van de organisatie voor? Ik vind het al vreemd dat er op bokt zo veel wordt "gecommuniceerd" over het festival 2011. Zoiets hoort toch juist niet op bokt thuis! Maar juist wél op de site van de organisatie waarvan je je startnummer hebt, of de organisaties die het organiseren! Of heb ik dat mis?
Misschien ben ik nu wat kort door de bocht, maar ik probeer wel een soort van standpunt naar buiten te brengen, in de hoop dat dat door meerdere mensen gedragen wordt. Communicatie over "het "NK / Dutch Western Riding Festival 2011" niet via allerlei verschillende, ver afstaande sites of kanalen, maar heel direct via de sites van de organisatoren. Back to the roots!
Misschien was mijn reactie voor sommigen wat zwaar. Sorry daarvoor. Er was geen andere manier om een standpunt naar voren te brengen. Misschien dat anderen juist wel veel in dit standpunt zien. Denk er eens rustig over na. Misschien moet ik wel een apart topic openen, maar is bokt dan wel het juiste medium ...?...? .... hmmmmmm

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:07

Wat een vreemde reactie :?
Alleen omdat jij iets tegen de social media sites hebt, wil toch niet betekenen dat het niet op een positieve manier gebruikt kan worden om reclame te maken?

En Bokt lijkt mij een uitstekend medium, daar komt de doelgroep, jij komt hier toch ook?

Wie kent de website swrn.info nou eigenlijk? Buiten de mensen die bekend zijn met de organisatie. Ik begreep van de organisatie dat zij niet alleen de reeds bestaande westernruiters willen bereiken, maar ook mensen die nog niet tot deze groep behoren, om de sport te promoten en te laten groeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:32

Persoonlijk heb ik dan weer mijn twijfels of de topruiters die de SWRN wilt aantrekken wel op www.bokt.nl zitten. Kan je het altijd nog beter via Facebook doen :D

Juist voor dergelijke evenementen zijn de sociale media echter wel van groot belang. Men kan een grote(re) doelgroep bereiken dan anders, zodat bijvoorbeeld ook de leken op de hoogte komen van dit evenement. Die gaan echt niet uit zichzelf kijken op een paardensite.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:39

Vind het ook een beetje gek :D
Back to the roots..... dan zou je 100000 posters moet maken ;)

@niels: het gaat niet om de topruiters, maar om de bekendheid bij het publiek lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:47

Dat was als reactie op Xono, die zei dat de doelgroep hier op www.bokt.nl zat en bokt dus een uitstekend medium is.
Ik betwijfel dat ten zeerste, gezien de SWRN duidelijk de betere ruiters wilt (gaan) trekken. Althans, dat kan ik afleiden uit deze zin op de site van www.dutchwestern.nl:
'Deze show zal binnen 5 jaar moeten uitgroeien tot een van de grotere, zo niet de grootste, Western Riding Show van Europa.'

Of moet ik groot voor kwantiteit zien? Gezien het programma, zou ik het nog wel geloven ook.

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:52

Social media is hele effectieve reclame.
Als ik bij de organisatie hoorde zou ik het op facebook/hyves/twitter zetten. Er zijn nu eenmaal veel mensen die dat hebben/gebruiken.
Ookal heb je daar persoonlijk wat tegen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:17

De doelgroep is breder dan *ruiters* Niels :)
En gezien de historie moet je groot inderdaad als kwantiteit zien

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:00

en das dus niet bokt maar eerder hyves en facebook :P

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:00

En Niels, ik zei dat hier de doelgroep zit, maar dat hoeft niet de 'gehele' doelgroep te zijn natuurlijk :)

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:34

een

doelgroepdeel

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:40

Je bent lekker samenvattend bezig vandaag, Nadieh :P

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:51

ja waarom daadwerkelijk meedoen aan de discussie als je 't gewoon kan samenvatten }:0 }:0

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 10:30

Romkabouter schreef:
De doelgroep is breder dan *ruiters* Niels :)
En gezien de historie moet je groot inderdaad als kwantiteit zien

Die Rom, altijd even positief!
Wat zouden we zonder jou opjectieve kijk toch moeten!! :D

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:50

Jan_Trel schreef:

Het is objectief Jan :P

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:50

Ik denk inderdaad ook dat hyves, facebook en bokt juist alle informatie moeten verspreiden om het evenement nog groter aan te kondigen. Er zitten meer dan een miljoen mensen op hyves waarvan er ruim 40.000 zijn met een paard. (heb ik laten uitzoeken voor reclame van onze winkel). Dit is een hele goedkope manier van reclame maken voor een groot evenement als het dutch westernriding festival.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 11:52

Romkabouter schreef:
Jan_Trel schreef:

Het is objectief Jan :P

Zeg ik!!!!!