Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanny_lief schreef:Wat vreemd zeg. Ik kan het ook niet plaatsen, zeker niet na al die andere topics die ik van jullie heb gelezen.
Staat er misschien een hengst in de buurt? Het lijkt alsof ze dringend ergens heen moet, onrustig maar niet bang. Nee bang is niet het juiste woord denk ik, dan had ze echt die paal wel uit de grond getrokken.
O ja, kleine tip. Mijn fjordje flikte het ook wel eens om zo met je weg te rennen. Ik gaf hem altijd een schop tegen zijn kont, dan draaide hij meteen een volte om mij heen en stond dan heel raar naar zijn kont te kijken. (Ja ik weet het, het klinkt onwijs onaardig en ik mishandel mijn paard iedere dag!)
KoudbloedKim schreef:Reacties waar ik weinig mee kan, zijn diegene waarin staat dat ik het helemaal fout doe, maar verder ook geen uitleg over hoe het dan wel zou moeten.
Citaat:Of waarin 'diagnoses' worden gesteld over Kim, zonder dat ze haar/ons ooit hebben gezien.
polly2 schreef:Leuk dat je reageert op mijn vraag Janine!
Ik ben het wel met je eens dat ik het algemener beschrijf, maar niet alleen maar. Ik confronteer volgens mij ook wel met wat ik op het filmpje meen te zien.
polly2 schreef:Heb ik nog een vraag: Welke manier van feedback geven sorteert het effect dat de TS aangezet wordt tot nadenken over zichzelf en de situatie? Dus wat je als poster eigenlijk wilt bereiken. En op welke manier helpt dit om het "probleem" zichtbaar te krijgen bij de TS en het ook eventueel op te lossen?
(Misschien dat de TS hier nog wat over kan zeggen????)
KoudbloedKim schreef:Ik zou het eigenlijk niet weten?
Zelf heb ik het meest aan reacties waarin iets gevraagd wordt of waarin een ervaring wordt gedeeld.
Reacties waar ik weinig mee kan, zijn diegene waarin staat dat ik het helemaal fout doe, maar verder ook geen uitleg over hoe het dan wel zou moeten.
Of waarin 'diagnoses' worden gesteld over Kim, zonder dat ze haar/ons ooit hebben gezien.
Reacties die goed onderbouwd zijn en waar feiten in beschreven worden, vind ik zeer interessant.
Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.
slimmerik schreef:[naam] heeft ook al aangegeven dat ze op het filmpje (dus de tweede dag) NIET IN PANIEK is maar gewoon vervelend. In paniek was ze de eerste dag.
KoudbloedKim schreef:Ik wist ook dat als ik de deuren eenmaal dicht had en we ons moesten wegdraaien van de o zo spannende deur, ze raar zou doen.
KoudbloedKim schreef:Ik wist dat deze vraag ging komen.
Juist omdat ik het wist (omdat ik mijn paard daar nou eenmaal goed genoeg voor ken), kon ik heel bewust met mijn lichaam omgaan en haar een stapje voor zijn toen ze mijn gedachten in uitvoering bracht.
KoudbloedKim schreef:Zidore: Hengstigheid zou kunnen, maar ik heb haar nog nooit hengstig gezien.
Ze heeft nog nooit verschijnselen van hengstigheid laten zien.