Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waves schreef:Bagage, waar hij vroeger bij gestaan heeft, zal toch wel weten of het beestje toen ongeveer 6 of 16 was? Zit nogal een verschil tussen...
Daarnaast denk ik dat een paard van rond de 30 met zulke ouderdomsverschijnselen, niet meer drachtig zou zijn geworden.
Bij de stal waar ik rijdt hebben we een paar van dergelijke uitgemergelde oude dametjes (echt van ouderdom, in de 30) en die zetten we als gezelschap naast de hengsten want die reageren er totaal niet op... die fase is duidelijk over
Marie_X_X schreef:oh mijn god, dit is een erg bekend beeld. Ik heb drie jaar geleden ook zo'n scheet maar mager beestje gekocht,
Hoewel hij wel beter werd is hij er nooit helemaal bovenop gekomen, maar dit kwam omdat hij al flink wat ouder
was. Wel heeft hij nog erg veel lol gehad in zijn leven.
Zoals in het topic al wordt aangegeven zal ik een advies vragen van de DA wat je het beste kunt doen.
En als ik jou was zou ik de dierenbescherming bellen, aangifte doen en eventueel vragen of je een vergoeding kunt krijgen
want ik denk dat je die echt wel krijgt! En gelijk krijg je ook wat betreft de aangifte, dit is echt vreselijk!
Ik heb respect dat je je hier voor in wil zetten, zou je over een paar weekjes weer een update kunnen geven?
Ik ben erg benieuwd hoe goed hij eruit komt te zien...![]()
bagage schreef:Hoi Bayaatje, na wat PBen onderling, ga ik hier ook even reageren in je topic.
Ten eerste: mijn complimenten voor je inzet voor dit paardje (en de andere ook natuurlijk!)![]()
Ten tweede: toen ik bij toeval op je topic stuitte, dacht ik: wat een bekende aftekeningen heeft dat arme paardje en ben eens in mijn oude archief gaan graven. En ja hoor, dit zelfde paardje heeft in 1996 een jaartje bij mij gestaan om wat vertrouwen terug te krijgen in de mens en een veulen te krijgen.
Om redenen die jou bekent zijn, is ze daarna terug gegaan naar haar eigenaar. Helaas heeft ze blijkbaar daarna nog meer eigenaren gehad, die het niet zo best met haar voor hadden.Ze is dus zeker geen 12 jaar maar zeker 19 of 20 als het niet ouder is. Ze had geen officiële papieren.
Op jouw verzoek 2 foto's van toen ze bij mij stond.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SH7CP6UK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BR6LEMXP.jpg
Ga door met je goede werk en kijk of je haar terug kan krijgen in haar oude staat. Heel veel succes!!