Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meabe schreef:hooi allemaal,
heb de hele dag gegroomt en gekeken op 't terrein
was wel warm dagje zeg! vond het ook wat minder georganiseerd als vorige jaren, heb zelf nog nooit meegedaan maar vond 't toch wat minder.
lisette, wat was er nou precies? heb er wel iets van meegekregen! anders pb?
Jeanneee_ schreef:Wie hebben er foto's gemaakt trouwens?
kaatje89 schreef:Ik heb niet meegedaan, maar toch wel nieuwsgierig naar jou verhaal Lisette.. Ik vond wel dat heel veel dingen slecht geregeld waren en het liep gewoon niet echt lekker, de delen die ik heb meegemaakt iig..
Loves_Bella schreef:liiisette schreef:Hoii,
Ik ben ook weer terug! Wat een lang dagje. Heb mega veel beleefd en lef getoond zullen we maar zeggen (diegene die bij de prijsuitreiking aan het eind van de middag waren hebben dit meegemaakt, diegene die maar even de prijzen stond uit te rekenen was ik)
Zijn er mensen die het willen weten hoe en wat? Want dan typ ik het straks eventjes anders laat ik het achterwege.
@ Birgit, je krijgt nog PB van mij
Nog nooit in dit topic gereageerd maar wel een stille meelezer![]()
Maar je maakt me wel erg nieuwschierig?
Wat was er dan, ik was namelijk de hele dag bij de 2de springring helpen parcours opbouwen enzo..
Marielle_93 schreef:Ik was er toen trouwens nog maar na de prijzen van ring 5 en 6 ben ik gegaan heb geen rare dingen gezien?
Jorinda__ schreef:Ben ook wel nieuwsgierig
Marielle_93 schreef:Uhm ja en er werd toen nog een ring gedaan volgens mij waarvan mensen nog iets vroegen over een meisje maar ze stond niet op de lijst ofzo

MI1990 schreef:ben nu ook wel nieuwsgierig
vandaag erg naar mijn zin gehadalleen vond ik de organisatie erg slecht

liiisette schreef:Jeanneee_ schreef:Wie hebben er foto's gemaakt trouwens?
Iemand van het concours zelf, komen op de site ga ik vanuit en ook nog draversfoto dacht ik te herkennen. Ik had je toruwens nog zien rijden maar heb je gemist. Zag wel je punten en dat was super ja!
Sodeletuut schreef:Liiisette, mag ik het misschien ook weten?
Nou, ik heb echt een onwijs leuke dag gehad! En ik ben zó zóóó trots op mijn paardje!
We hadden bij de eerste proef 180 en bij de tweede proef 181. (BB)
Heeft iemand ons nog gezien?
Ik ben trouwens wel benieuwd naar foto's van de andere BB'er(s), even kijken of ik jullie ook gezien heb.

Sodeletuut schreef:Liiisette, mag ik het misschien ook weten?
Nou, ik heb echt een onwijs leuke dag gehad! En ik ben zó zóóó trots op mijn paardje!
We hadden bij de eerste proef 180 en bij de tweede proef 181. (BB)
Heeft iemand ons nog gezien?
Ik ben trouwens wel benieuwd naar foto's van de andere BB'er(s), even kijken of ik jullie ook gezien heb.

Marielle_93 schreef:http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=B4B7387FDD09D629
Geen idee of de link het zo doet, daar kom je eerst terecht via de wpch site ja, maar dan klik je op de fotograaf Henk Bosma en kan je naar het album WPCH 2010
zijn er ook foto's gemaakt van de dressuur? door wie?