Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Phylos schreef:Sha_r0n schreef:Ooooh help.. Nou ik zie het vanavond allemaal welhaha...
en hoe ging het? hoelaat moest je? Ik stond tot 8 uur in de kantine...

mirjamalvaro schreef:Startlijst voor 10-1 staat er al op joh.
Moet om 17.52 en 18.15, de jury ken ik niet
nog maar even kijken wanneer de sluitingsdatum is 

Laat even weten hoe het ging hé Phylos!
haha.. Maar we zijn toch twee verschillende..

) een nieuw topic maken voor de regiokampioenschappen en Nederlandse kampioenschappen samen? Kunnen het net zo goed vervolgen in dit topic, alleen jammer dat de naam niet meer gewijzigd kan worden.
CCindy schreef:Zal ik straks (over een tijdje) een nieuw topic maken voor de regiokampioenschappen en Nederlandse kampioenschappen samen? Kunnen het net zo goed vervolgen in dit topic, alleen jammer dat de naam niet meer gewijzigd kan worden.
Ik vind het altijd wel leuk om alles een beetje te volgen qua vorderingen en wedstrijden enzo
Sha_r0n schreef:@ Phylos: Nee die Sharon is ook lid van mijn clubhaha.. Maar we zijn toch twee verschillende..
![]()
Wel jammer zeg van die punten ja.. Zo balen als het op het moment dát het goed moet gaan.. júist niet goed gaat
Ga je ook nog naar de selectiewedstrijd in Wierden?
dus ik heb nog een kans __Marloes schreef:CCindy schreef:Dat is inderdaad niks nee, zo lang al niet gereden.
Kon je vandaag nog niet even loswerken dan?
Helaas was de bak nog spekglad en hard en heeft ze ijzers... Normaal loopt ze dan wel redelijk maar ik ben nu zo gestresst als wat.
Bij ons duurt het nog even, maar bij sommige provincies is het al bekend
Phylos schreef:Sha_r0n schreef:@ Phylos: Nee die Sharon is ook lid van mijn clubhaha.. Maar we zijn toch twee verschillende..
![]()
Wel jammer zeg van die punten ja.. Zo balen als het op het moment dát het goed moet gaan.. júist niet goed gaat
Ga je ook nog naar de selectiewedstrijd in Wierden?
ja ik ga ook nog naar wierden..Maar donderdag was geen selectie, die heb ik morgen pasdus ik heb nog een kans
Dan duim ik nog ff verder!
Heb al een week nauwelijks gereden en het is pas z'n 5de keer of zo dus ik verwacht er niet teveel van!