florrtje ben je die laatste 2 keer blijve zitten?? ik zou er dus echt afgestuiterd zijn... btw die van die haflinger dat spring filmpje is ook hylarisch me ma en ik kwamne niet meer bij
die schimmel van fransien jesus ben je blijve zitte prachtige schimmel btw
@ Florrtje: Jeetje wat goed dat je bent blijven zitten zeg! Maarre als je mijn dochter was geweest ging er toch héél snel een cap op je kop! hihi.
corientjuhh
Geplaatst: 11-10-09 12:40
Ann_e schreef:
corientjuhh; je voeten bij die 2e!
Tjah ik kwam niet goed mee en me chaps en schoenen lagen nog thuis heb hier weinig grip mee, maar verder bleven me voeten wel goed hoor alleen als ze heel vreemd sprong kreeg je dit
xMercury
Geplaatst: 11-10-09 14:43
Wat een super leuke bloopers allemaal! Om Wolder heb ik me echt kapot gelachen, en om SD ook
Iemand had ook gereageerd 'Singroom' vallen Laurens, de jongen op de Haflinger was helaas wel lelijk gevallen. Maar achteraf hebben we er heel hard om moeten lachen! Heb een nieuw filmpje er aan toegevoegd. Vond ik ook nog op de computer XD
Hahaa, Super, als die bloppers! Om sommige kun je echt lachen! Ik heb er ook nog 1 van afgelopen vakantie. Maar die is niet grappig. Dus die plaats ik maar niet.