Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjoleintje schreef:inderdaad, waarom worden er zoveel gefokt?!Ik ben ook net weer terug, was er ook om 6.00u! 4.30u ging de wekker! Erg koud vanochtend idd, maar dat schept wel een leuk sfeertje, met veel koffie en warme chocokraampjes. Soms was ik de oogkleppen hard nodig, maar het scheelt dat het publiek ook steeds meer in actie komt bij, situaties die niet door de bocht kunnen...
En tja, wat een shetjes weer...ze blijven zo leuk. Maar wat worden er veeeeel gefokt!? Heb vanochtend ook de mini onder de mini's gezien, een minishetveulen van net 2 wkn....erg jammer dat zo'n hummeltje al mee naar de markt moet....hij/zij was echt enorm mini...![]()
Verder nog een aantal gave friezen gezien! Ze blijven mooi!
anneliesdj schreef:Hebben jullie die 3 jarige hengst van Berlin x Lux x Animo x Jasper ook gezien? Hij wou er 7000,- voor, denk dat ie er nog staat![]()
Verder wel een paar leuke kwpn-veulens gezien, oa een Sir Oldenburg en een heel leuk tuigerveulen, zou hem al meenemen op uiterlijk alleen, was een Manno, ingeteeld op Fabricius.
Maar wat is toch het punt met het scheren van die shetten? Alsof daar nog iemand intrapt...
Vind het zo sneu, die beestjes staan allemaal te bibberen als gekken, helemaal apatisch.
Verder nog een veulen gezien wat viel terwijl ie in de rij stond en hij wilde niet meer overeind komen, werd half vertrapt door de veulens naast hem, uiteindelijk losgekregen en de rest weg maar toen duurde het nog even voor ie overeind kwam.
Viel me wel op dat het minder druk was bij de paarden dan anders, wat minder paarden en ook wat minder kopers/kijkers.
anneliesdj schreef:Hebben jullie die 3 jarige hengst van Berlin x Lux x Animo x Jasper ook gezien? Hij wou er 7000,- voor, denk dat ie er nog staat.