xManon_ schreef:Leuk idee!
Ben benieuwd naar Bart zn reactie.
Nouja en anders geven we het een andere naam.
Amsterdam vind ik een goed plan, haha.
Ik niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xManon_ schreef:Leuk idee!
Ben benieuwd naar Bart zn reactie.
Nouja en anders geven we het een andere naam.
Amsterdam vind ik een goed plan, haha.
Celiien schreef:160 km vanaf Assen(midden dus zeg maar) ligt emmeloord
waar ligt emmeloord?
nikita_love schreef:Celiien schreef:160 km vanaf Assen(midden dus zeg maar) ligt emmeloord
waar ligt emmeloord?
kom ook even binnen vallenEmmeloord zou ideaal zijn voor een meeting
laat ik daar nou net wonen
ligt idd wel aardig centraal... (flevoland)
nikita_love schreef:Celiien schreef:160 km vanaf Assen(midden dus zeg maar) ligt emmeloord
waar ligt emmeloord?
kom ook even binnen vallenEmmeloord zou ideaal zijn voor een meeting
laat ik daar nou net wonen
ligt idd wel aardig centraal... (flevoland)
nikita_love schreef:maar er is wel aardig animo voor geloof ik? misschien kun je voor een groot stuk land het best kijken naar waar altijd evenementen gehouden worden. (voornamelijk de grotere feesten die buiten worden gehouden) dat is namelijk waarschijnlijk een stuk land wat voor grotere feesten beschikbaar word gesteld...
denk ik
x_Rebecca schreef:Ik ken België niet
Edit; maar dan is Groningen ook niet het hoogste Nederlandse punt
Citaat:Ik moet ook met het OV, en ik heb de atlas ernaast liggen, maar kijk, als we het te ver naar beneden doen, heb je kans dat er een paar Belgische bokkers komen, maar geen Noordelijke mensen (ik zou ook niet komen bijvoorbeeld Huilen van het lachen )
Dorientjee schreef:ik stem voor apeldoorn, station en ligt in het midden van Nederland! Als het emmeloord zou zijn zou ik niet meegaan
x_Rebecca schreef:nikita_love schreef:maar er is wel aardig animo voor geloof ik? misschien kun je voor een groot stuk land het best kijken naar waar altijd evenementen gehouden worden. (voornamelijk de grotere feesten die buiten worden gehouden) dat is namelijk waarschijnlijk een stuk land wat voor grotere feesten beschikbaar word gesteld...
denk ik
Wij zitten met het punt dat we clinics willen houden dus minstens een bak/weide nodig hebben..
daarnaast zijn evenemententereinen een stuk duurder om te huren..
CandyQueen schreef:Slim Rebec!
Haai allemaal!
Heb even gekeken.
nja, het midden van nederland is vanuit antwerpen een uur of 2, meeste wonen iets dichter voor zover ik heb gezien, en ookal woon je in het middenvan belgië , dan nog is het een 2u en half, dus dat moet voor de meeste belgische bokkers ook wel te doen zijn
Ik wil gaan, al was het weet ik veel waar.
Celiien schreef:topografie...
dat hadden we het laatst op de basisschool![]()
hm,
ik ga gewoon ff een kaartje printen en prikken
moment aub