Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RedPassion schreef:Ik ben nog niet echt aan het trainen... ik dacht dat ik wel gemotiveerd zou raken om vaker te rijden als ik ingeloot zou worden maar voorlopig is dat nog niet het geval.![]()
Misschien komt dat nog als het beter weer wordt, zo niet dan zie ik nog wel wat ik doe. Ik ga niet tegen mijn zin rijden, dat vind ik ook sneu voor mijn paard. En voor schema's ben ik heel erg allergisch.
RedPassion schreef:Ik ben nog niet echt aan het trainen... ik dacht dat ik wel gemotiveerd zou raken om vaker te rijden als ik ingeloot zou worden maar voorlopig is dat nog niet het geval.![]()
Misschien komt dat nog als het beter weer wordt, zo niet dan zie ik nog wel wat ik doe. Ik ga niet tegen mijn zin rijden, dat vind ik ook sneu voor mijn paard. En voor schema's ben ik heel erg allergisch.
michele schreef:RedPassion schreef:Ik ben nog niet echt aan het trainen... ik dacht dat ik wel gemotiveerd zou raken om vaker te rijden als ik ingeloot zou worden maar voorlopig is dat nog niet het geval.![]()
maar rijd je nu dan niet vaak?
hoezo zou je het niet leuk vinden dan?
RedPassion schreef:michele schreef:
maar rijd je nu dan niet vaak?
hoezo zou je het niet leuk vinden dan?
Ik rijd nu hooguit 3 keer per week. Op zich vind ik het wel leuk hoor, maar rijden is nooit mijn prioriteit geweest. Ik ga net zo lief (of nog liever) een stuk wandelen met mijn paard, wat grondwerk doen of alleen maar wat rommelen op stal en een uur in de paddock zitten om alleen maar naar haar te kijken.
Rijden doe ik alleen als ik genoeg tijd en energie heb en het weer een beetje meewerkt.
@ MirjamN: Ik heb dat soort (NK) ambities dan ook niet.Ik snap dat je moet trainen als je dat wel hebt.
Ice_baby schreef:ik hoop dat ik in mei in epe kan gaan wonen dan krijg ik vast wel weer zin als ik al dat bos heb om in te rijden.. mocht het niet lukken dan baal ik nog steeds en ben ik idd ook nog niet erg gemotiveerd om te beginnen te trainen.
ik ga denk ik eerdaags maar weeres 2 x per week iig longeren.. dat scheelt ook weer..
MirjamN schreef:Hè wat vervelend zeg, in Epe wonen
@ Michele, en wat doe je dan die 5-6x per week? En hoe lang/hoeveel km? Ben nieuwsgierig en leergierig!
michele schreef:oh, oke. Ja nou dat moet ook kunnen he, maar dan kan ik me wel voorstellen dat je evt. toch meer zou moeten trainen idd voor de 4 daagse.
michele schreef:Ice_baby schreef:ik hoop dat ik in mei in epe kan gaan wonen dan krijg ik vast wel weer zin als ik al dat bos heb om in te rijden.. mocht het niet lukken dan baal ik nog steeds en ben ik idd ook nog niet erg gemotiveerd om te beginnen te trainen.
ik ga denk ik eerdaags maar weeres 2 x per week iig longeren.. dat scheelt ook weer..
Als je in mei in epe woont dan "moeten" we maar samen trainen![]()
, is altijd leuker dan alleen toch?
![]()
Ice_baby schreef:ja dat "moeten' we dan maar doen ja want ik verdwaal geheid in de bossen hehehe waar staat jouw paardje??michele schreef:
Als je in mei in epe woont dan "moeten" we maar samen trainen![]()
, is altijd leuker dan alleen toch?
![]()
Angela77 schreef:Ik zou willen dat ik aan het trainen was.......
Zit al sinds december in de lappenmand (ikzelf), dus heb niet meer kunnen rijden... Ongeveer 1 x per week gaat een stalgenootje een rondje bos maken en verder staat paardje stil (wel op de wei).
Ik word donderdag geopereerd en hoop dat ik er dan heeeeeeeeel snel bovenop ben, zodat we in juni wel weer op conditie zijn...