Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wat was dat voor een ruiter die op Holy Kid reed? Het paard steeds met de bek wagenwijd open alsof het z'n gebit aan het showen was.
.Sinds wanneer rijdt Ingrid van Horne voor Walter Bouwmeester?
Op Footwork Finest :-D Geeze, wat een geweldig beest! Kippevel toen ie recht op ons af kwam sliden, geweldige show! Was de rit van 200 km zeker waard!
Ik heb Holly Brennas Kid toch ook zo zien lopen
.Wat ik je nog wel wil zeggen is het volgende, toch jammer dat een paard als Kid bij zo'n eigenaar en ruiter terecht moet komen, het paard kwam echt niet tot z'n recht.Daar krijgt ze bij lange na nooit meer de prijs voor als wat er voor betaald is, tenminste onder voorbehoud als ze Kid zo blijven berijden.Misschien wel een mooi kansje om hem voor een zacht prijsje te kopen.
,maar toch weer heel goed gekomen...Knoet schreef:Nee nee Radoszin, dat is niet helemaal waar.Tussen de nodige biertjes en dutjes door was ik wel wakker.Ik heb Holly Brennas Kid toch ook zo zien lopen
.Wat ik je nog wel wil zeggen is het volgende, toch jammer dat een paard als Kid bij zo'n eigenaar en ruiter terecht moet komen, het paard kwam echt niet tot z'n recht.Daar krijgt ze bij lange na nooit meer de prijs voor als wat er voor betaald is, tenminste onder voorbehoud als ze Kid zo blijven berijden.Misschien wel een mooi kansje om hem voor een zacht prijsje te kopen.