Hiermee weet ik ook dat de beslissing die ik gemaakt heb de juiste is, ook al heb ik wel wat schuldgevoel omdat ik voor Kas moet beslissen.
Ben vanmorgen met mijn vriend bij Kas geweest, ondanks zijn pijn blijft ie stug volhouden en doorlopen.. ik zie alleen in zijn hoofd en lichaam al meer rust, niet meer drammerig en speels en die zielige oogjes kijken me vragend aan wat er gaat gebeuren.
Ik laat mijn grote vriend naar de eeuwige groene weides gaan en verlos hem van zijn kwalen en pijn.
Enige waar ik bang voor is, is dat ie tijdens het moment van inslapen er tegen gaat vechten

Vanavond rond 22.00 komt de dierenarts om hem in te laten slapen in de wei, ik neem een witte roos mee die ik op zijn lichaam leg en neem een stukje van zijn o zo herkenbare zwart met witte staart mee.
Ik zie wel of ik er in de toekomst nog iets mee ga doen, maar zou spijt krijgen als ik het niet doe.
Ik vond dit idd een hele goede tekst, bedankt ervoor:
"Giving up doens't always mean your weak, sometimes it means your strong enough to let it go"
Ik zal mijn lieve maatje vreselijk missen, maar ben blij dat ie nog een fijne zomer thuis heeft kunnen genieten...