Jeetje wat rot zeg! Ik wens je veel kracht vandaag en vind dat je in het belang van je paard een heel moedig besluit hebt genomen, hoe moeilijk dat ook is. Heel veel sterkte vanmiddag!!
Mirjam super veel sterkte vandaag Een super moedige beslissing van je en je hebt er alles aan gedaan, onthoudt dat!! Hij ziet er prachtig uit op de foto's!
Ursel heeft geen pijn meer. Helaas vocht die wel tegen het slaapmiddel, toen die viel probeerde die gelijk weer op te staan Maar uiteindelijk is het vrij rustig gegaan. Hij was al dood voordat de spuit leeg was. Mijn kanjer
Heel veel sterkte lieve Mirjam! Vervelend dat Ursel even tegen het slaapmiddel ging vechten maar gelukkig ging het verder wel aardig snel. Dit is het beste voor Urs!
Mirjam, heel veel sterkte. Dat hij toch nog wilde vechten om te blijven, dan is het moeilijker, maar wel fijn dat het toch nog rustig ging. Geef het een plaats en denk aan jezelf.
Jeetje, wat vreselijk. Wat een ontzettend dappere beslissing van je, hij bofte maar met je. Ursel, rust zacht. Mirjam, heel veel sterkte, geef hem een heel mooi plekje in je hart.
OO wat erg!! Ik lees het nu pas!! Mirjam, ontzettend veel sterkte met dit verlies! Ik vind het knap en dapper van je dat je alles voor hem hebt gedaan!!