Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarvanTom schreef:Beterschap gewenst verder voor je paardje!
Erg duidelijk verslag van jou tijdens die enge en onzekere tijd.
Ik vind dit Wiki-waardig, want jij vertelt (en laat duidelijk zien) wat een bepaalde kwaal kan veroorzaken!![]()
Dus: mod Vie?
Klasse!Je hebt super gereageerd op de 'vage' symptomen van je paard in eerste instantie en hebt erger voorkomen door er een DA bij te halen. Met dit verslag als gevolg...
Bedankt voor het delen van deze info en jullie leed!
Gringo_HS13 schreef:MarvanTom schreef:Beterschap gewenst verder voor je paardje!
Erg duidelijk verslag van jou tijdens die enge en onzekere tijd.
Ik vind dit Wiki-waardig, want jij vertelt (en laat duidelijk zien) wat een bepaalde kwaal kan veroorzaken!![]()
Dus: mod Vie?
Klasse!Je hebt super gereageerd op de 'vage' symptomen van je paard in eerste instantie en hebt erger voorkomen door er een DA bij te halen. Met dit verslag als gevolg...
Bedankt voor het delen van deze info en jullie leed!
Dankje wel.
Ik heb ook 1 ding geleerd luister naar je paard en als je paard de gedrag veranderd, of hengste gedrag begint te vertonen laat haar maar scane en laat de hormonen maar controleren. want van de buitenkant zie je het niet.
Door die bacterie die ze erbij kreeg is het ontzettend snel gaan groeien waardoor het bij haar wel aan de buitenkant te zien was (maar toen was ik al een paar weken aan het dokteren met haar).