Ja ik ben er drie dagen. Heb in februari al een bed&breakfast geboekt op 3,5 km bij het terrein vandaan. Vorig jaar was ik er ook drie dagen via een arrangement, maar dat vond ik niks, veel te ver weg. En het hotel was ook niet echt goed, viel nogal tegen. Dus nu lekker op de fiets, voor de deur parkeren en niet een uur wachten voor je terrein af kan met de auto of een half uur naar je auto moeten lopen.
ik heb de eerste 2 jaar 2005 en 2006 geloof ik, als medewerker meegewerkt, zat daar op school en leek me leuk, en was het ook zeker
vorrig jaar mijn bezoekers-debuut maar das toch heel anders, op 1 dag zie je gewoon veel minder dan in 3 dagen.
dus ben er waarschijnlijk dit jaar ook weer 3 dagen als medewerker. geeft altijd wel weer een kick als alles optijd gebeurt en alles volgens schema door kan gaan zodat de bezoekers er geen last van hebben..
ik ben afgelopen 2 jaar geweest. ik vond het vorig jaar wel wat minder. toen zaten er ook steeds half uur/ 3 kwartier tussen de shows/clinics. dus moest je steeds wachten.
mijn moeder en ik zijn ook van plan om te gaan. is het de moeite waard om 3 dagen te gaan of 2, ik bedoel kun je lang niet alles in 1 dag zien? en zit er ook verschil ik qwa show enz. (wat _irene11_ ook vraagt)
Het is zeker de moeite waard! De zaterdag en zondag zijn meestal 'leuker' dan de vrijdag, dat is toch een rustigere dagen dan ook meer gericht op ondernemers. Als je 1 dag gaat, zou ik gewoon even het programma bekijken, staat vast al iets op de site. Dan kun je zelf kiezen welke dingen je leuker lijken
Wow leuk zeg een Bokt-lounge! Ik denk dat ik er wel heen ga, meestal kan je ook gewoon kaartjes bij de kassa kopen (hebben wij in ieder geval altijd gedaan). Lijkt me wel superstoer!