Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dankjulliewel
Echt super tof, ook lekker dat de paardjes zo braaf zijn! 
Deed lekker zeer aan je benen ook zeker?

)
Roskur schreef:Geef jullie ouders maar een hééééééle dikke knuffel!
Ik was dolgraag met Röskur naar mijn gala gegaan 3,5 jaar terug, maar m'n ouders zagen het niet zo zitten, hihi. (ze deden / doen ook al superveel voor mij en Rös, dus ik gaf ze geen ongelijk)
Gaaf joh!

Viennanova schreef:Nou hier komt 'ie: De enige negatieve reactie in dit topic: Vind het een beetje overdone, en daarnaast niet zo slim om zonder cap en fatsoenlijk schoeisel op het paard te gaan zitten. Vind het nogal "kijk ons eens". Maar goed.

) dus gevaarlijk was het niet, ook rijden ze vaker over straat en ik weet dat de TS echt ALTIJD een cap op heeft en goede rijkleding etc dus een keertje uitzondering voor het gala moet kunnen!

Renske_ schreef:Viennanova schreef:Nou hier komt 'ie: De enige negatieve reactie in dit topic: Vind het een beetje overdone, en daarnaast niet zo slim om zonder cap en fatsoenlijk schoeisel op het paard te gaan zitten. Vind het nogal "kijk ons eens". Maar goed.
Het is hier in brabant, en zéker op de school waar de TS zit echt een uitdaging om zo origineel en opvallend mogelijk naar het gala te te gaan, echt niets is te gek en te apart, hoe meer aandacht je trekt hoe beter en na alle mogelijke soorten auto's/motors/hijskranen/hoogwerkers/brandweerauto's etc is te paard weer eens iets heel anders!
Verder is het in een boerendorp waar ze wel wat paarden zijn gewend
Ook waren er behalve haar ouders&vriendje ook leraressen aanwezig die zelf rijden en paarden hebben(waaronder mn moeder) dus gevaarlijk was het niet, ook rijden ze vaker over straat en ik weet dat de TS echt ALTIJD een cap op heeft en goede rijkleding etc dus een keertje uitzondering voor het gala moet kunnen!
. 
Zal wel fijn hebben gereden met ballerina's.
!!