Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:o jammer, ik denk dat het toch zeker een mooi voorbeeld zou zijn wat er dan met je hoofd gebeurt.
mischien nog mazzel dat ie bovenaan ligt...
ikenindi schreef:dat over die schaafwond. ik hoorde ook iets van hansaplast wat je er op kon doen, maar ik mocht er van zowel de broeders van de ambulance als de huisarts niets op doen...
ikenindi schreef:ik heb er nu vet opgedaan. net als bij indi
verder heeft de osteo gebeld. 2 keer. maar ik heb mijn telefoon niet over horen of voelen gaan, maar kreeg ineens 2 smsjes dat ik gemiste oproepen had. heel raar, want er staan geen gemiste oproepen in de lijst van gemiste oproepen. snappen jullie nog?
iig, ik heb de osteo weer gebeld, maar kreeg weer voicemail. gaat lekker zo he?
ikenindi schreef:kzit te twijfelen om alsnog foto`s te laten maken. t moet eigenlijk van hier. ze zitten nu al met 4 man me zo ver te krijgen (verpleging), maar ik wil niet weer naar de huisarts. hij deed zo gemeen maandag. hij heeft er niet eens naar gekeken en ik heb het toen ook niet meer gevraagd of ie t wilde doen, maar mijn voet en enkel blijven dik en keihard van t vocht en doen enorm pijn, net als mijn knie, maar die is wel geslonken al.
Thats_Me schreef:ikenindi schreef:kzit te twijfelen om alsnog foto`s te laten maken. t moet eigenlijk van hier. ze zitten nu al met 4 man me zo ver te krijgen (verpleging), maar ik wil niet weer naar de huisarts. hij deed zo gemeen maandag. hij heeft er niet eens naar gekeken en ik heb het toen ook niet meer gevraagd of ie t wilde doen, maar mijn voet en enkel blijven dik en keihard van t vocht en doen enorm pijn, net als mijn knie, maar die is wel geslonken al.
Ik zou het wel laten doen. Het is misschien even vervelend maar dan weet je zeker of er wel/niets is. Als je langer blijft wachten en er is wel iets mis is het vaak ook moeilijker genezen. Daarbij foto's zijn zo gemaakt en je weet dan direct de uitslag.
Gewoon heen gaan en als die arts weer zo gemeen doet er gewoon wat van zeggen hoor. Jij zit daar natuurlijk ook niet voor je plezier. Want als het dik en pijnlijk blijft is een fototje voor controle toch wel belangerijk.