weer ter aarde gestort? p 13: msn toch operatie ondergaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: weer ter aarde gestort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:58

jeetje wat een schrik zeg.
ziet er pijnlijk uit, die blauwe plekken... smeer je er arnica-zalf op, of neem je tabletjes, dat helpt echt bij blauwe plekken.
laatst had ik ook een schaafwond op mijn been door een onhandige actie van mijn paardje. Dat heb ik goed vet gehouden met gewone vaseline, dat werkte wel goed.
sterkte met alles!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:09

ik smeer idd arnica.

osteopaat zou terugbellen, maar das nu al 5 uur geleden... :s

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:18

Gewoon nog een keertje bellen, kan best dat hij het vergeten is.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:20

Nare ervaring heb je gehad zeg! Zomaar om vallen, echt opzij, vind ik heel 'onnatuurlijk' zeg maar, kan me inbeelden dat je flink geschrokken bent!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:21

ik heb voicemail al n keer ingesproken en die krijg k steeds weer. mss issie dagje vrij...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:31

jeetje wat een geluk dat je en cap op had.
heb je mischien een foto van je cap?
ik ben eigenlijk wel benieuwd.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:33

nee die is gelijk in de container gegaan. nu je t zegt had wel een mooi voorbeeld geweest als waarschuwing...
ik kan evt morgen kijken of ie er nog in ligt, maar dan moet k graven. en tis nie mijn container, dus weet nie wat r allemaal nog meer in wordt gegooid Knipoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:34

Ik weet niet welke DA je hebt enzo, maar misschien kun je een telefonisch consult vragen met Van Muiswinkel, hij zit bij kliniek Emmeloord en ik zweeeer bij die man. Je kunt je waardes en je probleem voorleggen en vragen wat hij denkt.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:37

waardes heb k nu nog niet. wel van vorige keer natuurlijk...
kan t altijd eens proberen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:38

o jammer, ik denk dat het toch zeker een mooi voorbeeld zou zijn wat er dan met je hoofd gebeurt.
mischien nog mazzel dat ie bovenaan ligt...

t gaat wel lekker momenteel he? je zal het maar hebben, valt je paard zomaar om No Cheer
zelfde geld had het helemaal verkeerd gelopen.

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:43

Zo, das niet niks! Mijn pony is ooit eens door haar voorbenen gezakt in draf, gelukkig wel in de binnenpiste, ik ben dan gewoon over haar heen "gevlogen" om het zo te zeggen...
Ik was wat stijfjes maar verder niets aan de hand, asfalt lijkt me inderdaad een minder prettige landing! Nog een geluk dat je je cap op had.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:44

moonfish13 schreef:
o jammer, ik denk dat het toch zeker een mooi voorbeeld zou zijn wat er dan met je hoofd gebeurt.
mischien nog mazzel dat ie bovenaan ligt...

nee, dat sowieso niet, want ik zag em vandaag niet liggen en heb nog n lege fles olie er in gegooid Knipoog

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:54

Zo wat een verhaal.. en die foto van jou ziet er ook niet al te best uit Veel sterkte met jou en indi!
En wat een geluk van je cap. zo zie je maar weer! veiligheid boven alles! Knipoog

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:47

ikenindi schreef:
dat over die schaafwond. ik hoorde ook iets van hansaplast wat je er op kon doen, maar ik mocht er van zowel de broeders van de ambulance als de huisarts niets op doen...

dat van hansaplast (actieve gel strips met silver technology) zijn speciale pleisters die de wond nat houden en waar zilver opzit om infecties tegen te gaan.
ze zijn gigantisch duur en ik heb veel betere ervaringen met de flammazine.
maar als je er van de artsen niks op mag doen, zou ik daar toch naar luisteren ... ik ben geen arts Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 19:11

ik heb er nu vet opgedaan. net als bij indi Tong uitsteken

verder heeft de osteo gebeld. 2 keer. maar ik heb mijn telefoon niet over horen of voelen gaan, maar kreeg ineens 2 smsjes dat ik gemiste oproepen had. heel raar, want er staan geen gemiste oproepen in de lijst van gemiste oproepen. snappen jullie nog?

iig, ik heb de osteo weer gebeld, maar kreeg weer voicemail. gaat lekker zo he?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 19:44

18 juni komt de osteopaat voor indi. ik ben benieuwd!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 19:46

ikenindi schreef:
ik heb er nu vet opgedaan. net als bij indi Tong uitsteken

verder heeft de osteo gebeld. 2 keer. maar ik heb mijn telefoon niet over horen of voelen gaan, maar kreeg ineens 2 smsjes dat ik gemiste oproepen had. heel raar, want er staan geen gemiste oproepen in de lijst van gemiste oproepen. snappen jullie nog?

iig, ik heb de osteo weer gebeld, maar kreeg weer voicemail. gaat lekker zo he?

Ik snap het Knipoog
Had je telefoon nog wel bereik? Dat kan het verklaren.

En hoe is het met jou nou?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 19:50

ja heeft gewoon volop bereik, maar had het vorige week ook al een dag dat ik ineens smsjes kreeg dat ik maar niet opnam en dat de telefoon niet overging. echt vaag.

mij gaat redelijk. spierpijn is gelukkig wat minder, maar knie en enkel doen me verrekken van de pijn helaas nog. al zie je em wel met de dag slinken Lachen

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 00:06

Jeetje...ik lees dit nu pas. Wat een pech zeg. En je knie Bloos! Mn mond viel open echt. Hoop dat je nu eindelijk eens wat meer geluk gaat krijgen en wat er met Indi aan de hand is tot op de bodem uit kan zoeken...Fijn dat je nu een afspraak met de ostheopaat hebt Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 09:14

wauw, wie kwam er met dat idee om vet er op te smeren? DAT HELPT ENORM! thnx! t trekt nu niet meer zo gelukkig. alleen ist nu wel vochtiger dus shirt er op is geen goed idee, en mijn bed is ook vies. gister opgemaakt, vandaag maar weer Knipoog voordeel is dat ik dat nie zelf hoef te doen Knipoog

er zit alleen toch ook nog een ander pijntje in die schouder. niet extreem, maar toch irritant aanwezig. ook maar ff volgende keer aan de fysio vragen of ze er naar wil kijken Knipoog

kzit te twijfelen om alsnog foto`s te laten maken. t moet eigenlijk van hier. ze zitten nu al met 4 man me zo ver te krijgen (verpleging), maar ik wil niet weer naar de huisarts. hij deed zo gemeen maandag. hij heeft er niet eens naar gekeken en ik heb het toen ook niet meer gevraagd of ie t wilde doen, maar mijn voet en enkel blijven dik en keihard van t vocht en doen enorm pijn, net als mijn knie, maar die is wel geslonken al.
Laatst bijgewerkt door ikenindi op 29-05-08 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:18

Wel beter dat het nu al iets beter met je gaat!
Sterkte verder!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:20

Wel fijn om te horen dat het vet erop wat helpt.
Hopelijk knap je snel verder op en krijg je snel meer duidelijkheid over wat er met je paardje is. Ik heb al eerder topics van je gezien en heb bewondering voor de manier waarop jij met je paard bezig bent. Verstandig ook om er voorlopig even niemand op te laten tot je meer duidelijkheid hebt.
Succes en beterschap

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:52

ikenindi schreef:
kzit te twijfelen om alsnog foto`s te laten maken. t moet eigenlijk van hier. ze zitten nu al met 4 man me zo ver te krijgen (verpleging), maar ik wil niet weer naar de huisarts. hij deed zo gemeen maandag. hij heeft er niet eens naar gekeken en ik heb het toen ook niet meer gevraagd of ie t wilde doen, maar mijn voet en enkel blijven dik en keihard van t vocht en doen enorm pijn, net als mijn knie, maar die is wel geslonken al.

Ik zou het wel laten doen. Het is misschien even vervelend maar dan weet je zeker of er wel/niets is. Als je langer blijft wachten en er is wel iets mis is het vaak ook moeilijker genezen. Daarbij foto's zijn zo gemaakt en je weet dan direct de uitslag.
Gewoon heen gaan en als die arts weer zo gemeen doet er gewoon wat van zeggen hoor. Jij zit daar natuurlijk ook niet voor je plezier. Want als het dik en pijnlijk blijft is een fototje voor controle toch wel belangerijk. Ach gut

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:52

dubbel post...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 09:56

Thats_Me schreef:
ikenindi schreef:

Ik zou het wel laten doen. Het is misschien even vervelend maar dan weet je zeker of er wel/niets is. Als je langer blijft wachten en er is wel iets mis is het vaak ook moeilijker genezen. Daarbij foto's zijn zo gemaakt en je weet dan direct de uitslag.
Gewoon heen gaan en als die arts weer zo gemeen doet er gewoon wat van zeggen hoor. Jij zit daar natuurlijk ook niet voor je plezier. Want als het dik en pijnlijk blijft is een fototje voor controle toch wel belangerijk. Ach gut

ja, maar een kneuzing blijft wel tijdje dik en pijnlijk ook. alleen iedereen om me heen zeurt er overen daardoor word ik ook onzeker. blegh.