Power and Paint ( o.a. ) YDF- Weert 2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: Power and Paint ( o.a. ) YDF- Weert 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:18

ik vind de combinatie P&P en amazone ook niet prettig ogen maar dat mag ik dan zeker ook niet zeggen?

Het is gewoon een feit - de spanning straalt van de foto's af, er wordt een pony getoond die weliswaar imponerend met de voorbenen zwaait, maar niet door het lichaam loopt, en dat vind ik zonde. Verder zou de amazone in kwestie best een paar keer adem mogen halen, lachen en ontspannen Knipoog

Okee, start hitting me now!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:19

wat heeft het ermee te maken dat rachell er hier niet op rijd? daar gaat het mij toch helemaal niet om, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?

Maar zoals ik al eerder zei wil ik er niet verder op ingaan in dit topic, we hebben al een hele pagina vol geluld.

@ Barmat; laat het maar zitten, pp loopt nationaal dus dan is hij blijkbaar een topknol zonder foutjes.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:20

Barmat schreef:
ik vind de combinatie P&P en amazone ook niet prettig ogen maar dat mag ik dan zeker ook niet zeggen?

Het is gewoon een feit - de spanning straalt van de foto's af, er wordt een pony getoond die weliswaar imponerend met de voorbenen zwaait, maar niet door het lichaam loopt, en dat vind ik zonde. Verder zou de amazone in kwestie best een paar keer adem mogen halen, lachen en ontspannen Knipoog

Okee, start hitting me now!

als een pony niet lekker over de rug loopt kan hij er achter ook niet goed genoeg bij zijn, en dat is hier niet het geval lijkt me. en hij heeft een lekker schuimbekkie en hij heeft nou eenmaal een dikke speknek erop staan, dan heb je vaak eerder het beeld dat hij te kort in de hals is.

palo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:20

anneliesdj schreef:
Nou ja, dan zal ik wel heel bijzonder zijn dat ik dat wel kan.

Dat denk ik ook, wat kost een les bij jou? Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:21

Onzin natuurlijk Knipoog Ik vind dat als er iets aan te merken valt, dat gerust gezegd mag worden Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:24

schuimbekkie alleen is geen garantie rockey Knipoog

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:25

palo2 schreef:
anneliesdj schreef:
Nou ja, dan zal ik wel heel bijzonder zijn dat ik dat wel kan.

Dat denk ik ook, wat kost een les bij jou? Haha!

Die zijn nu onbetaalbaar natuurlijk Haha!

@ Rockey; Schuimbekken hoeft niet altijd goed te zijn en ik vind het ook nog wel tegevallen hoe de achterhand mee gaat.

Devato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:28

Wat een mooie foto's Haha! Vooral dat vosje, erg mooie foto, en erg aansprekend paard ook Ja

Foto's van P&P vind ik ook niet geweldig... Ik blijf het een prachtige pony vinden maar hier mist het net "iets". Maar goed, ze rijdt hem ook nog niet zo lang, en ze is nog heel jong, het is gewoon moeilijk Ja

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:30

mooie foto's hoor Pling die vos vind ik het mooiste en fijnste plaatje! de combi ziet er echt ontspannen uit!

verder vind ik p&p ook niet super lopen... net zoals anderen zeggen hij zwaait met zen voorbenen erg ver uit, maar de rest vind ik niks Bloos
rockey schreef:
en hij heeft een lekker schuimbekkie

dus 1 met een schuimbekkie is meteen ontspannen? dacht het dus niet...

rockey schreef:
als een pony niet lekker over de rug loopt kan hij er achter ook niet goed genoeg bij zijn, en dat is hier niet het geval lijkt me

vind jij em dan van achter nog ruim? volgens mij komt ie op de meeste foto's toch wat te kort van achter...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:32

Dat vind ik dus ook - vóór een hoop bombarie, en achter sleept er maar een beetje achteraan... het lijkt wel mode te worden...

Nee sorry, ik stel mijn mening niet bij wat dit betreft

Lessen bij mij zijn ook niet goedkoop, dat moge duidelijk zijn natuurlijk Duivel

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:38

Barmat schreef:
Dat vind ik dus ook - vóór een hoop bombarie, en achter sleept er maar een beetje achteraan... het lijkt wel mode te worden...

net alsof je geen kritische mening mag hebben op zo'n combinatie Clown mij maakt het niet uit wie er door de baan heen rijd, maar ik zeg wat ik zie.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:43

nou denk dat er maar heel weinig meiden/jongens zijn die deze kans krijgen. Dat het van huisuit kan
En ja dan speelt het stukje financienen mee. En wat kan je verwachten van een kind van 12!!!!! Het is een KIND wat toevallig op een super pony rijdt. Een pony die al heel erg ver is. En een kind wat met de pony mee groeit. Mag ze gespannen zijn. Ik sterf duizenddoden als ik op wedstrijd moet. Is toch normaal.( teminste voor de meeste) Gezeur altijd. Het zijn foto,s dus een moment opname. Een kwestie van enkel honderste seconde, dat kan toch niet altijd perfect zijn. Ook al heb je een pp onder je kont. Bloos

Vind het allemaal mooie foto,s, fijn om naar te kijken.
Heb je eigelijk wel toestemming om ze zo maar op bokt neer te zetten??

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:47

Rianneke schreef:
Barmat schreef:

net alsof je geen kritische mening mag hebben op zo'n combinatie Clown mij maakt het niet uit wie er door de baan heen rijd, maar ik zeg wat ik zie.

Ik zie precies hetzelfde als wat jullie ook zien en wat al meer mensen hebben gezien.

@ Esmeralda; ze heeft de foto's zelf gemaakt dus mag ze ermee doen wat ze wil.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:48

als je ze zelf maakt wel toch?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 19:05

Raggel schreef:
He, Nishada!
Leuke foto's heb je gemaakt, ik zag je al een paar keer voorbij komen op Filmloop Tong uitsteken

Ben je nog aan het rijden? Hoe is het met Coco?

Hoi!
Ja, dat zou wel kunnen haha. Ik geloof dat ik meerdere keren in beeld ben geweest!
Ik rijd ook nog steeds Haha! Met Coco gaat het goed. Ik rijd haar iedere dag nog, ook al mogen we niet meer starten. Verder rijd ik tijdelijk nog een merrie voor iemand.
Zodra ik weer een paard gevonden heb, wil ik die ook weer gaan starten. Ik mis de concoursen al zo erg nu!
En jij?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:15

nou kom maar op, wat waren de punten van PP met zijn nieuwe amazone?

Maar even on topic, goede foto's! Fotografe heeft talent.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:18

100% natuurlijk, pp maakt immers geen foutjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:19

62,75 %, niet slecht voor zo'n jong meisje die deze pony nog niet lang rijdt!!!

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:20

Ja ik ken het effect. Het heeft hier ook wel een hele tijd geduurt voordat we het geschikte paard hadden gevonden, miste de wedstrijden ook heel erg.
Maar ik ben weer back on track Haha! Heb een 8 jarige merrie van Florestan I nu. We zijn dit seizoen voor het eerst gestart ,in de M1. Tot nu toe gaat het wel goed, dus we hobbelen rustig door Tong uitsteken

Leuk dat je Coco nog hebt! Start je niet tussen de paarden met hem?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:38

suleilitha schreef:
62,75 %, niet slecht voor zo'n jong meisje die deze pony nog niet lang rijdt!!!

Klopt, maar als mijn kind zo gespannen was in een proef, zou ik mijn aspiraties even opzij zetten en haar niet meer op een hengst met zo'n achtergrond laten rijden op zo'n wedstrijd! Iedereen( wij ook) kijken ernaar. En ja, ik vond hem onder Marrigje ook veel fijner lopen, logisch, zij kon eraan rijden terwijl dit meisje ( zo te zien) de opdracht heeft gekregen doodstil te blijven zitten en de pony het werk laat doen.

Hoe ver moet je gaan in de ponywereld? Moet dat meisje nu al starten op een internationaal festival of gewoon nog een jaar doortrainen totdat het meisje grip heeft op deze superpony?

Dat haal ik idd uit de foto's waarop er geen moment ontspanning is bij de ruiter of pony.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 20:40

amondi schreef:
nou kom maar op, wat waren de punten van PP met zijn nieuwe amazone?

Maar even on topic, goede foto's! Fotografe heeft talent.

In de kur had ze 62,50%

Ik vind dat jullie wel erg bot reageren, het is een nog nieuwe combinatie, Rachell is nog hardstikke jong. Laat haar gewoon de ervaring op doen, het super plaatje komt vanzelf hoor. En daarbij, ik vond haar erg fijn rijden in de kur, zeker vergeleken vele andere amazones op dit concours.

Janneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 20:43

Hele mooi foto's, ook van dat paard van Frances Blommers, echt een super foto!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 21:11

Raggel schreef:
Ja ik ken het effect. Het heeft hier ook wel een hele tijd geduurt voordat we het geschikte paard hadden gevonden, miste de wedstrijden ook heel erg.
Maar ik ben weer back on track Haha! Heb een 8 jarige merrie van Florestan I nu. We zijn dit seizoen voor het eerst gestart ,in de M1. Tot nu toe gaat het wel goed, dus we hobbelen rustig door Tong uitsteken

Leuk dat je Coco nog hebt! Start je niet tussen de paarden met hem?

Fijn dat je al weer aan het werk bent met een paard! Mooi dat het goed gaat. Zolang je sowiezo voor jezelf vooruitgang blijft boeken kun je altijd tevreden zijn eigenlijk:) Veel succes! Misschien kom ik je in de toekomst nog wel eens tegen op concours.
Een paard zoeken valt inderdaad niet mee, heb ik intussen ervaren.
Met Coco ga ik niet tussen de paarden starten, persoonlijk denk ik dat ze daar te veel 'pony' voor is.
Jouw pony is verkocht?

( Ik zal nu maar weer ontopic gaan haha )

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:27

Prachtige foto's Nishada! ik vind Rosenthaler ook echt een pracht paard!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 10:59

Ik vind dat je mooie foto's maakt, vooral die van Power in galop (van voren genomen). Ik heb het dus alleen over de kwaliteiten van de fotograve.. Heb je veel foto's gemaakt in Weert?