rooslovertje : bedankt
oo haha zal je er snel bij zetten
en dit jaar ga ik op kamp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oo haha zal je er snel bij zetten
valyzja schreef:Mooi beestje. Ziet er goed uit. Alleen hangt hij heel erg in de teugels. jammer.
Maar met veel oefenen komt het wel goed. Ik denk dat je wat meer moet drijven.
Lijkt me niet heel verstandig als je op het strand bent, en hij is opgefokt. 
wel bedankt
bedankt
valyzja schreef:Mooi beestje. Ziet er goed uit. Alleen hangt hij heel erg in de teugels. jammer.
MRIIIS schreef:valyzja schreef:Mooi beestje. Ziet er goed uit. Alleen hangt hij heel erg in de teugels. jammer.
Dat hangen viel mij ook al op, ja, doet mijn pony (vaste manegepony) ook. Als tip van m'n instructrice krijg ik; z'n achterhand eronder krijgen. Dus bijvoorbeeld veel voltes met stelling naar binnen, zweepje zachtjes neerleggen zodat hij zoiets heeft van 'Hey, ik heb ook nog achterbenen'. Niet per se 'meer drijven' dus.
Maar om even ontopic te blijven; zoals ik eerder zei hele leuke combi en mooie foto's
BCS schreef:En over welke foto's heb je het dan? Of ben je echt serieus dat je rij technisch commentaar gaat geven over een strandrit?
Dat was toch een grapje neem ik aan?

en MRIIIS wil het niet helemaal begrijpen volgens mijn
jij weet hoe rijan vroeg ook wel op stal was
na 2 jaar op het strand moch dat van mij
?!

MRIIIS schreef:BCS schreef:En over welke foto's heb je het dan? Of ben je echt serieus dat je rij technisch commentaar gaat geven over een strandrit?
Dat was toch een grapje neem ik aan?
Aangezien ze echt serieuze oefeningen doet op het strand, geef ik rijtechnisch commentaar.

moeten idd een keer weer afspreken 

Je kijkt daar zelf heel erg trots en die vogels op de achtergrond.. Echt geweldig!
, mooie foto's ook.