hoi,
wat een leuke reactie's allemaal ik krijg het er warm van
. De eerste is zo een leuk diertje, hij waggelt een beetje in het rond en deze morgen kreeg ik voor de eerste maal een hinnik te horen toen ik ze ging voederen. Hij waggelt voor het moment maar wat rond en ligt veel, maar zijn oortjes staan altijd naar voren en hij eet super goed.
Ook zijn ze gisteren ontwormt, ik heb het gewoon door hun voer gedaan om de meeste stress te vermijden, ze hebben het gewoon opgegeten.
S'avonds mogen ze even in de tuin wat grazen wat ze super leuk vinden, ook gaan ze zonder problemen los mee terug in de paddock.
Ik kan ze allen al een beetje aanraken, ik heb al wat uurtjes bij hun gezeten. De "vos" kan ik tot zijn schouder aanraken, de grullo zijn hoofdje en de merrie durft het al aan om aan mij te komen snuffelen, aanraken mag ik nog niet. Ons oudje is gewoon te zwak om weg te lopen dus hem raak ik wel wat aan maar nog niet te veel.
De dierenarts komt binnen een week of 3 de pony's inenten en nog eens extra ontwormen in het bloed. Hij wil het nu niet doen omdat ze te weinig weerstand hebben + ik wil ze die extra stress besparen.
De oudste wordt normaal morgen geschoren, de andere laat ik voor wat ze zijn. Ik probeer ze volgende week al wat te borstelen als ik ze wat beter kan aanraken.
Ik plaats deze avond nog wel extra foto's en een filmpje van de oudste.
groetjes en bedankt voor al die leuke reacties's