Kun je de volgende keer niet filmen?
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nickyu schreef:mijn mening ... te diep , ruiter zit scheef en te jong onder zadel en dit hoofdstel zou het kleuren plaatje helemaal afmaken
http://www.nickyskeet.nl/prod/1655__jea ... h5640.html
maar mooie pony ! ziet er naar uit dat die leuk lopen kan !

Sjaad schreef:Wauw,wauw,wauw, helemaal mijn type...!
                                                         VeerenAshley schreef:Super mooie pony! Mooi koppie en lekkere zware hals. Wat heeft hij voor afstamming?
 ) x Orchard d'Avranches.

abcde schreef:laten we lekker een dissicusie aangaan over de leefdtijd in een ander topic![]()
bij hengstenkeuringen is dit altijd zo, en dat zal dan wel is waar helaas niet veranderen
mooie hensgt, gve uitstraling

ullaatje schreef:Muzefee volgens mij ken je mijn jaarlingetje wel
Heb haar gekocht bij de Kolstein.
 Maar wij hebben ook een aantal Honeyhill veulens gehad. 

Muzefee schreef:Sjaad schreef:Wauw,wauw,wauw, helemaal mijn type...!
Ik zal vragen of een vriendin van me met examen videocamera meeneemt, goed idee.

Komt goed!

Ik ga voor je duimen, en alvast heel veel succes! 

Cuubje schreef:Wat is ie toch leuk![]()
Hij is toch echt wel potentiele kandidaat voor mijn merrie![]()
 Ziet er goed uit, en zo te zien erg mooie en soepele bewegingen.