Nu ben ik pas net thuis en het gaat nu echt kriebelen. Ik ga zometeen stofzuigen en dweilen zodat ik toch bezig blijf. Zijn jullie ook online op Bokt rond de tijd dat jullie eventueel kunnen worden gebeld door Laurens?
Ook deze selectiedag heb ik weer genoeg talent voorbij zien komen, en een keuze maken voor de laatste 30 talenten zal dan ook een zware taak zijn. Vanavond zal ik de selectie bekend maken van de beste 30 talenten, maar ik wil jullie ook om hulp vragen. Ik heb besloten om naast de 30 talenten ook nog 5 wildcards uit te delen, omdat er een flinke groep is met veel talent, waar ik moeilijk uit kon kiezen. Er zullen 24 combinaties online komen te staan waar jullie op kunnen stemmen. Breng je stem uit en de 5 met de meeste stemmen zullen zaterdag 12 april ook in Harmelen aan de start verschijnen. Ik hoop dat jullie me daar mee willen helpen. Tot donderdag avond kunnen jullie je stem uit brengen en ik zal vrijdag dan bekend maken welke 5 combinaties wij zaterdag ook aan de start verwachten. Ik weet dat het kort dag zal zijn maar ik wil toch heel graag 5 extra combinaties een kans geven zich te bewijzen. De 24 combinaties die online komen wil ik dan ook vragen om er rekening mee te houden dat de mogelijkheid bestaat dat we ze zaterdag verwachten. Uiteindelijk zullen er dus zaterdag 12 april 35 combinaties aan de start verschijnen.
Weet ieman waar en wanneer die stemmen dan kunnen worden uitgedeeld? Of komt dat pas vanavond erop te staan?
Nee nee, je leest niet goed. Bij die 30 geselecteerde wil hij nog eens 5 wildcards uitdelen. Dus op een totaal van 35 deelnemers komen. En die 5 wildcards worden gegeven aan degene van 25 met de meeste stemmen. En dat stemmen begint zodra bekend is wie geselecteerd zijn en wie in race zijn voor de wildcards. Dan kunnen we gaan stemmen via de site.
Ik heb niet meegedaan, maar ik wens degene die genomineerd zijn de laatste uurtjes veel succes met hun zenuwen Sommige vind ik echt nomineer-waardig, dus hoop dat er hier een aantal worden gebeld!
Heel veel succes alvast, ben benieuwd! ik denk als ik heel eerlijk ben dat Saskia & sanne zeker worden gebeld!
ik denk op de site zelf http://www.laurensvanlieren.nl ik neem ook aan dat die 24 mensen niet persoonlijk gebeld worden toch? En als je niet gebeld bent af moet wachten tot die namen op internet staan, en dan als een idioot gaan stemmen als je er wél tussenstaat