neeeeeeeeeeej :'( Foto's pagina 12

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lindake

Re: neeeeeeeeeeej :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:05

Ik hoop dat de uitslagen gunstig zullen zijn en dat je een gunstig antwoord krijgt op je vragen.

Dit heb je niet verdient na alles wat je al hebt moeten meemaken. In ieder geval heel veel sterkte en ik wens jullie het allerbeste toe.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:20

Agnes, ik lees dit nu pas en schrik me echt de paasei! Ik hoop echt dat ze niet teveel pijn heeft.. Jij ook veel beterschap.. Ben een tikje in shock op het moment..

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:52

Meid! Ach gut
Zelfs ik kan het nog niet helemaal bevatten.
Het zit je echt niet mee de laatste tijd!
Ik wens jullie beide echt super veel sterkte!
En hopen dat het met Indi ook goed komt!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 21:55

dorine, je bent niet de enige... tkwam voor mij ook wel erg hard aan. zeker omdat ik alleen het zekere voor het onzekere heb genomen en daarom haar echt op alles heb laten testen wat maar kon. als ik een algemeen onderzoek had laten doen hadden we er nooit achter gekomen. maar dat magere baarde me toch zorgen. juist omdat ze goed eet en veel eet, en verder zo gezond lijkt. maar ze doet alles ook zo goed. kan me niet voorstellen dat ze alles maar gewoon doet terwijl ze pijn heeft? maarja ik denk dat dat dan wel de reden moet zijn waarom ze mager is. dat weet ik van mezelf. van pijn val ik af... kost ook een hoop energie om daar tegen te vechten namelijk...

even update over mij: verpleegkundige vertrouwde het niet. heeft weer ha gebeld. ik moet nu met drukverband om mijn hele voet (en dat voor een klein rotwondje) beide benen omhoog hebben liggen. ik lig nu dan ook op bed...

als het voor de nacht dan weer doorweekt is het verband komt ie alsnog langs. ben benieuwd wat ie wil doen dan...

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:11

Ja ik snap dat t voor jou nog veel harder aan komt.. Paarden zijn op zich goed in pijn verbergen, maar je merkt echt HELEMAAL niks aan Indi qua gedrag ed. Kan het me idd ook nauwelijks voorstellen.. We moeten het onderzoek maar afwachten en er het beste van hopen. Succes met alles!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 22:15

u2! tis toch ook n klein beetje jouw beestje. maar idd. je merkt er niks aan. ze lijkt ook gewoon vrolijk enzo. meestal heb ik t wel door als ze niet goed in der vel zit, maar dat heb ik nu helemaal niet. ja misschien toch een klein beetje, anders had ik de da er niet bij gehaald.

maja idd eerst onderzoek verder afwachten, en dan eens kijken wat ervaringen van anderen zijn en of er iets ter verlichting van de pijn of versterking van de spieren kan worden gegeven.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 22:31

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:36

Wooow Agnes, moet je niet onderhand een bloedtransfusie hebben?! Ik hoop dat het vannacht wat beter met je gaat. Ach gut

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:39

jeetje...bloed het nu nog zo?kan niet goed zijn....hoeveel pech kun je hebben,ik heb het echt met je te doen meid...

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:44

Jeetje!!!
Schrok er wel van zeg heel veel sterkte voor jezelf & voor indi echt rot voor je!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:47

ik lees alles nu pas, he getver derrie zeg,voor jullie allebie zo in de lappenmand Ach gut

maar toch even vragen..stapelinsgziekte.
maar daar zijn toch meerdere varianten van?

Bij de ijzer-stapelingsziekte Hemochromatose: onderzoek naar ijzer(Fe), ferritine en transferrine.
Bij de koper-stapelingziekte ‘Wilson’: onderzoek naar het ceruloplasmine in het bloed en onderzoek naar de hoeveelheid koper(Cu) in de urine.
bij mensen iig wel,weet niet of dat bij paarden ook zo geld?

weet je er eigenlijk al wat meer over?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 23:03

Sterkte, zowel voor je paard als voor jou!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 23:07

jeetje, ik hoop dat de uitslag gunstig voor jullie is, heel veel sterkte!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 08:58

ellepel schreef:
ik lees alles nu pas, he getver derrie zeg,voor jullie allebie zo in de lappenmand Ach gut

maar toch even vragen..stapelinsgziekte.
maar daar zijn toch meerdere varianten van?

Bij de ijzer-stapelingsziekte Hemochromatose: onderzoek naar ijzer(Fe), ferritine en transferrine.
Bij de koper-stapelingziekte ‘Wilson’: onderzoek naar het ceruloplasmine in het bloed en onderzoek naar de hoeveelheid koper(Cu) in de urine.
bij mensen iig wel,weet niet of dat bij paarden ook zo geld?

weet je er eigenlijk al wat meer over?

zij heeft de glycogeen stapelingsziekte. zie pagina 2 het schuin gedrukte stukje wat ik daarover van internet heb gehaald. dat is exact waar de da het over

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 09:00

Bloos Haha!
ja sorry ik las het later ook,ik weet dat het bij honden wel voorkomt.
en een goede vriend van me heeft ijzerstapelingsziekte, maar dat is allemaal met goede voeding heel goed te behandelen.

tjee nou het is wel wat he....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 09:34

jeetje agnes, heel veel sterkte meis!!!
wat een pech heb jij toch ook te verwerken....
heel veel knuffels van mij en silas

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 09:38

die van silas kom ik persoonlijk ophalen nog een keer!!!

ik kreeg via pm van iemand dat het exact espm was wat ik beschreef. heb daar eens op gezocht, en opzich met aanpassingen kan een paard daar mee blijven leven. de vraag blijft in welke mate ze het heeft, dus daar is het wachten nu gewoon op....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 09:40

je bent van harte welkom hoor meis...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 09:53

over mijzelf: ik schrok me vannacht rot ik had dubbele dosis slaappillen ingenomen omdat ik t wel nodig achtte dat ik goed zou slapen vannacht. normaal gsproken wordt k wakker als er iemand de kamer binnen komt. nu was de verpleging rond 2 uur binnen gekomen. licht aan gedaan en probeerde mij wakker te krijgen. ik schrok me dood dat er ineens iemand naast mijn bed stond. magoed. ze kwam even controleren of het verband alweer doorweekt was. was gelukkig niet het geval. ik hoop dat het verband er vandaag gewoon af kan... op zich mocht dat van de arts die geopereerd had, maar ik weet niet of dat nu nog mag ondat het zo lang gebloed heeft. het bloed nu nog steeds wel iets, maar gelukkig veeeeeeel minder dan gisteren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 09:56

Dus daar zit gelukkig een opgaande lijn in. Goedemorgen trouwens. Nou, maar hopen dat het nu helemaal gaat stoppen met bloeden dan.
Sterkte!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 09:58

ik mag verdorie niet douchen van de verpleging. ze zijn bang dat t dan heviger gaat bloeden. en ik mag ook pas morgen t verband er af halen ipv vandaag zoals de arts gister had gezegd...

kmoet trouwens zeggen dat de pijn best meevalt vandaag... tvoelt alleen erg raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 10:00

Misschien ook slimmer om je ff rustig te houden vandaag Knipoog
Fijn dat de pijn minder is!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 10:02

ik ga zo naar indi. t stormt hier al, maar schijnt alleen maar erger te worden. ik ga even knuffelen en voeren. vanaaf heb ik allemaal afspraken staan al, dus dan kan ik vanmiddag weer braaf met mijn beide beentjes omhoog zitten...

ik ga nu ff bij mijn schatje kijken...

tot vanmiddag gok ik!

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 10:05

Positief Agnes, dat de pijn je meevalt! Kmoet zeggen dat ik hem wel effies voor je kneep,
gezien je hele ziektebeeld/geschiedenis. Zo te beoordelen heb je geen dystrofische opvlamming gehad?
Zou fijn zijn!

Nu maar hopen, en dat doe ik de hele dag(!), dat het met Indi mee zal vallen. Mee zal vallen in de zin
dat haar leven met wat aanpassingen (voor Indi) vrolijk door mag gaan. Jullie hebben dat zo verdiend!

Zet 'm op Kanjer!! Denk aan jullie!

Liefs,
Vlindie

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:04

hé, wat een gedoe zeg allemaal!
beterschap met je voeten, hopelijk al dat snel allemaal weer in orde!
en je paard, wat apart zeg?
ik heb zo het idee dat je uit gaat komen op aangepast voedstel voor hem, en dat het dan goed komt.
hopelijk krijg je er snel meer duidelijkheid over, deze stress kan je nu helemaal niet gebruiken..
sterkte met alles!