* tevens meld ik mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Margot_ schreef:Eliine ,
secricible schreef:Heb me verder niet zo bezig gehouden met de hele LvL affaireMaar heb toch eens alle genomineerde opgezocht en het profiel bekeken en het valt me echt op dat bijna iedereen eigenlijk OF hoog in het M1/M2 rijdt (met veel wp dus), of op Z niveau (of hoger) rijdt. Geloof dat ik van de mensen van wie ik een niveau kon ontdekken er 1 of 2 heb gevonden met een B of L niveau.
Vind dit toch jammer, dacht dat dit een wedstrijd was waarin talent werd gespot, ook van beginnende ruiters... Is dit met een reden of kan iemand mij uitleggen waar dit mee te maken kan hebben?
leandros schreef:Ja dat is zo! en volgens mij zijn het ook mensen met geld of niet?
leandros schreef:Ja dat is zo! en volgens mij zijn het ook mensen met geld of niet?
LoveLeandro schreef:secricible schreef:Heb me verder niet zo bezig gehouden met de hele LvL affaireMaar heb toch eens alle genomineerde opgezocht en het profiel bekeken en het valt me echt op dat bijna iedereen eigenlijk OF hoog in het M1/M2 rijdt (met veel wp dus), of op Z niveau (of hoger) rijdt. Geloof dat ik van de mensen van wie ik een niveau kon ontdekken er 1 of 2 heb gevonden met een B of L niveau.
Vind dit toch jammer, dacht dat dit een wedstrijd was waarin talent werd gespot, ook van beginnende ruiters... Is dit met een reden of kan iemand mij uitleggen waar dit mee te maken kan hebben?
Ik ben het met je eens hoor
Maar er zijn ook best veel 'kleine kinderen' door. Die zitten dus niet in het M of Z.
daNiielle_ schreef:Hm, de kleine shetjes zijn naar mijn idee meer door voor het leuke. Omdat veel mensen anders gaan denken dat het écht om de sport gaat.
Eliine schreef:daNiielle_ schreef:Hm, de kleine shetjes zijn naar mijn idee meer door voor het leuke. Omdat veel mensen anders gaan denken dat het écht om de sport gaat.
En dat slaat dan weer net zo erg nergens op als de mening dat alleen mensen met geld of die hoog rijden door gaan
edit: ook kinderen op shetlandpony's trainen hard en doen net zo hard hun best als kinderen op grotere (sport)pony's. En ik kan het weten, want ik help mijn zusje 3 keer per week (ze staat verder ook nog onder begeleiding van een andere instructrice) om dr Shetlandpony net zo ver te krijgen als elke andere dressuurpony.