Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renza schreef:
Miska schreef:Hij nam gewoon een loopje met haar ook al was het angstig, als je er ook maar iets van begrijpt, weet je dat je het op de rug van zo'n dier niet opgelost krijgt en was het verstandig geweest om af te stappen. Is niet gebeurd!
Dinopino schreef:Miska volgens mij had de eigenaresse van dat paard niet om een behandeling gevraagd maar hem enkel aangeboden ter demonstratie. Lijkt me nogal een verschil.
Miska schreef:Dinopino schreef:Miska volgens mij had de eigenaresse van dat paard niet om een behandeling gevraagd maar hem enkel aangeboden ter demonstratie. Lijkt me nogal een verschil.
Als je je paard ter demo aanbiedt, moet je ook accepteren wat zo'n iemand met je paard doet.
Maroush schreef:Miska schreef:Hij nam gewoon een loopje met haar ook al was het angstig, als je er ook maar iets van begrijpt, weet je dat je het op de rug van zo'n dier niet opgelost krijgt en was het verstandig geweest om af te stappen. Is niet gebeurd!
Ik vond eigenlijk dat ze het wel goed oplostte door te stoppen op het moment dat 'ie een tijdje braaf was geweestOndanks dat iedereen op een show zat te wachten ...
Wbt Voest: ik ben ook altijd erg fan van zijn methode en wat er precies daar in de losrijbak is gebeurd, zullen we toch niet te weten komen. Ik hoop dat het inderdaad allemaal meeviel/verkeerd geinterpreteerd werd door de eigenaresse. Voest zei tijdens de show wel dat het paard achter even heftig had gereageerd. Ben ook wel beniewd naar meer uitleg, dus verhuis ook even mee naar andere topic.
Bojangles schreef:Arabesk stond jij ook nog bij een standje ofzo?
Arabesk schreef:Die dame van 'ik wil geen cap op', haar Anda had supersmalle hoefjes, om bang van te worden.
Ik zat er naar te kijken en vond het helemaal niks, verder een mooi paard, maar wat heb je eraan als ie op zulke torentjes moet lopen. Hij zwaaide ook heel erg uit met zijn voorbenen.