Eper Paardenvierdaagse 2008

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cossie

Re: Eper Paardenvierdaagse 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:07

Okee goed om te horen Lachen

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:10

ik ga fotoos maken.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:13

Jeujjj ik ben gestegen op de wachtlijst!!!

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:06

Ik ben ingeloot, heb een paard, stalling en een slaapplaats.
Alleen geen vervoer van Zeist naar Epe. Is er iemand die uit die richting komt en een paard kan en wil meenemen?

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:06

ik ben ook dit jaar weer van de party!
dit keer niet met mijn fjordenmerrie maar met mijn ijslandertje..
Stormur en ik zullen verblijven bij henk vosselman op camping jaghtlust!
ik ga voor de 2de keer en de vorige keer is me zo goed bevallen dat ik dit jaar gewoon alles hetzelfde doe.
mij henk een lekker landje en me tentje op de camping en dan vlakbij het startterrein en een andere camping om de hoek voor lekkere verse broodjes smorgens!! ik heb er zin an!! wat jullie??

ook zie ik dit jaar weer wat mensen die ik vorig jaar heb leren kennen dus ook dat is helemaal leuk! nog andere mensen die bij henk bivakeren??

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:40

Wij bivakeren ook weer bij Henk.
Gezellig met vele bekende!

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:43

Vorig jaar heb ik ook op jagtlust gestaan, dit jaar alleen me paard.... ben verwent en wil meer luxe Knipoog

Heb voor dit jaar een bungalow gehuurt bij de rietberg!

Heb er echt super veel zin in...jullie ook?!

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:56

ja kheb er echt zinin vooral met dit weer!

zijn jullie ook lid van de EP4D hyve?? daar heb ik een suggestie neergezet voor een grande bbq!! met iedereen die mee wil doen

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:57

ja ik ben lid van de EP4D hyve
en ja ik heb der zin in Haha!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 12:00

Ik ga binnenkort even de stal bellen waar ik stallen gereserveerd heb. Was wel heel lief van ze, toen ik belde wist ze het meteen en had ook al twee stallen vrijgehouden.....maar ik wil er graag drie!!! Dus afgesproken dat ik een maandje van tevoren zou bellen of het lukt om er nog één te krijgen. Dan kan ik allebei de jongens meenemen en afwisselen.....

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:03

drenthie schreef:
Was de afgelopen twee jaar wel ingeloot maar heb beide keren niet mee kunnen rijden. Mijn paard vond het erg nodig zwemles te nemen in de sloot en het jaar erop zichzelf een schieffel te trappen. Maar goed, 3 keer is scheepsrecht, dus we gaan het weer proberen. De inschrijving is weer verstuurd. Hopelijk word ik weer ingeloot en houdt mijn paard zich dit jaar dan heel Haha!

En wederom dit jaar af moeten zeggen. Paard vond het nu nodig om zo hard onderuit te gaan dat hij met een hersenschudding, een scheurtje in zijn schedel en de nodige blauwe plekken op stal staat.
Wel leuk nartuurlijk voor de mensen op de wachtlijst. Die zijn weer een plaatsje gestegen Clown

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:33

Ik mag toch nog meedoen, ben benieuwd. 't Is de eerste keer dat ik mee doe. Vooral het landgoed Welna lijkt me erg mooi.
De stalling heb ik geregeld, mijn paardje staat in haar eigen stalletje.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 13:54

drenthie schreef:
drenthie schreef:
Was de afgelopen twee jaar wel ingeloot maar heb beide keren niet mee kunnen rijden. Mijn paard vond het erg nodig zwemles te nemen in de sloot en het jaar erop zichzelf een schieffel te trappen. Maar goed, 3 keer is scheepsrecht, dus we gaan het weer proberen. De inschrijving is weer verstuurd. Hopelijk word ik weer ingeloot en houdt mijn paard zich dit jaar dan heel Haha!

En wederom dit jaar af moeten zeggen. Paard vond het nu nodig om zo hard onderuit te gaan dat hij met een hersenschudding, een scheurtje in zijn schedel en de nodige blauwe plekken op stal staat.
Wel leuk nartuurlijk voor de mensen op de wachtlijst. Die zijn weer een plaatsje gestegen Clown

jejum!!! dat is echt erg zeg!! misschien volgend jaar met een leen paard inschrijven???

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 13:20

fjordenbaby schreef:

zijn jullie ook lid van de EP4D hyve?? daar heb ik een suggestie neergezet voor een grande bbq!! met iedereen die mee wil doen

Ik heb niet gezien wanneer je de bbq gepland hebt, maar wellicht is het handig te weten dat het programma van de paarden4daagse gewijzigd is t.o.v. eerdere jaren.

Dit jaar hebben we het eten wat is inbegrepen bij de inschrijving op donderdagavond. Hierbij ook gezellige achtergrondmuziek.

Op vrijdag is de intocht door het dorp een uur eerder dan men gewend is: vanaf 19.00 uur.
Aansluitend hebben we op het startterrein de afsluitende feestavond met live muziek!
En natuurlijk de prijsuitreiking voor de leukste of meest stijlvolle uitgedoste deelnemers

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 13:24

EP4D schreef:
fjordenbaby schreef:

Ik heb niet gezien wanneer je de bbq gepland hebt, maar wellicht is het handig te weten dat het programma van de paarden4daagse gewijzigd is t.o.v. eerdere jaren.

Dit jaar hebben we het eten wat is inbegrepen bij de inschrijving op donderdagavond. Hierbij ook gezellige achtergrondmuziek.

Op vrijdag is de intocht door het dorp een uur eerder dan men gewend is: vanaf 19.00 uur.
Aansluitend hebben we op het startterrein de afsluitende feestavond met live muziek!
En natuurlijk de prijsuitreiking voor de leukste of meest stijlvolle uitgedoste deelnemers

Dat is wel fijn!
Heef de vragenlijst toch geholpen Knipoog

Vond het vorig jaar alles behalve sfeer hebben de vierdaagse, je moest het echt zelf leuk maken. Er was juist zo n mooi startterein waar je zulke leuke dingen mee kon doen!
Maar helemaal geweldig dat het dit jaar anders word!!

Tot in Epe!

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 13:53

ik wilde die bbq de eerste avond doen maar ik denk dat het marshmallows met limo word aangezien niemand gereageerd heeft hahahaha

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 13:53

Danielledm schreef:
Dat is wel fijn!
Heef de vragenlijst toch geholpen Knipoog

Vond het vorig jaar alles behalve sfeer hebben de vierdaagse, je moest het echt zelf leuk maken. Er was juist zo n mooi startterein waar je zulke leuke dingen mee kon doen!
Maar helemaal geweldig dat het dit jaar anders word!!

Tot in Epe!
Opmerkingen van deelnemers worden zeker ter harte genomen. Goeie tips worden zeer gewaardeerd. Door al die goede tips is de vierdaagse in de loop der jaren tenslotte gegroeid van 45 naar 450 deelnemers. We hopen dat het zowel donderdagavond als vrijdagavond supergezellig wordt.
Neemt natuurlijk niet weg dat jullie als deelnemers degenen zijn die het juist gezellig maken!

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:57

wij doen ook weer mee dit jaar! Vork

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:11

iemand die van uit limburg gaat en plaatsje over heeft in trailer voor lieve b pony ruin

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:17

Ik mag jammergenoeg nog niet meedoen Tong uitsteken
Het is wel lekker dichtbij namelijk! Heel veel plezier allemaal!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:56

Ik neem me ook steeds voor om een keer mee te doen. 'vroeger' wel verschillende keren met de wagen meegeweest, maar nog nooit zelf meegereden. Terwijl het voor ons erg dichtbij is. Sta wel elk jaar langs de route op vrijdag.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 21:21

volgend jaar meteen opgeven!! tis ook nog maar de vraag of je ingeloot word natuurlijk...
misschien zien we je nog wel langs de route!!

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 07:26

Ik woon al heul lang in die regio, en ik had nog nooit meegedaan. Maar nu gaat het er echt van komen, ik mag meedoen.

Zijn er ook mensen die de EP4-daagse, die deze vierdaagse naast hun wedstrijden doen?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 07:28

Ja ik, beide paarden lopen ook dressuurwedstrijden. Alfons rij ik in de M2 en Harm in de M1 alhoewel ik die dit jaar niet gestart heb, maar afgelopen jaren wel.

Geef ze een goeie week rust ná de vierdaagse, Harm soms iets langer maar ga daarna gewoon weer starten hoor.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 17:47

en iedereen en klaar met voorbereiden?? ik baal... nu blijkt mijn geplande chauffeur ineens niet te kunnen..