Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
drenthie schreef:Was de afgelopen twee jaar wel ingeloot maar heb beide keren niet mee kunnen rijden. Mijn paard vond het erg nodig zwemles te nemen in de sloot en het jaar erop zichzelf een schieffel te trappen. Maar goed, 3 keer is scheepsrecht, dus we gaan het weer proberen. De inschrijving is weer verstuurd. Hopelijk word ik weer ingeloot en houdt mijn paard zich dit jaar dan heel
drenthie schreef:drenthie schreef:Was de afgelopen twee jaar wel ingeloot maar heb beide keren niet mee kunnen rijden. Mijn paard vond het erg nodig zwemles te nemen in de sloot en het jaar erop zichzelf een schieffel te trappen. Maar goed, 3 keer is scheepsrecht, dus we gaan het weer proberen. De inschrijving is weer verstuurd. Hopelijk word ik weer ingeloot en houdt mijn paard zich dit jaar dan heel
En wederom dit jaar af moeten zeggen. Paard vond het nu nodig om zo hard onderuit te gaan dat hij met een hersenschudding, een scheurtje in zijn schedel en de nodige blauwe plekken op stal staat.
Wel leuk nartuurlijk voor de mensen op de wachtlijst. Die zijn weer een plaatsje gestegen
fjordenbaby schreef:ja kheb er echt zinin vooral met dit weer!
zijn jullie ook lid van de EP4D hyve?? daar heb ik een suggestie neergezet voor een grande bbq!! met iedereen die mee wil doen
EP4D schreef:fjordenbaby schreef:ja kheb er echt zinin vooral met dit weer!
zijn jullie ook lid van de EP4D hyve?? daar heb ik een suggestie neergezet voor een grande bbq!! met iedereen die mee wil doen
Ik heb niet gezien wanneer je de bbq gepland hebt, maar wellicht is het handig te weten dat het programma van de paarden4daagse gewijzigd is t.o.v. eerdere jaren.
Dit jaar hebben we het eten wat is inbegrepen bij de inschrijving op donderdagavond. Hierbij ook gezellige achtergrondmuziek.
Op vrijdag is de intocht door het dorp een uur eerder dan men gewend is: vanaf 19.00 uur.
Aansluitend hebben we op het startterrein de afsluitende feestavond met live muziek!
En natuurlijk de prijsuitreiking voor de leukste of meest stijlvolle uitgedoste deelnemers
Danielledm schreef:Opmerkingen van deelnemers worden zeker ter harte genomen. Goeie tips worden zeer gewaardeerd. Door al die goede tips is de vierdaagse in de loop der jaren tenslotte gegroeid van 45 naar 450 deelnemers. We hopen dat het zowel donderdagavond als vrijdagavond supergezellig wordt.Dat is wel fijn!
Heef de vragenlijst toch geholpen![]()
Vond het vorig jaar alles behalve sfeer hebben de vierdaagse, je moest het echt zelf leuk maken. Er was juist zo n mooi startterein waar je zulke leuke dingen mee kon doen!
Maar helemaal geweldig dat het dit jaar anders word!!
Tot in Epe!