hihi ik sta daar met een tinkertje maar helaas doe ik niet mee i.v.m. de zwangerschap
maar zal wel gaan kijken
hoop dat het erg gezellig wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als de lijsten klaar zijn dan laat ik je even weten hoe laat je aan de beurt bent maar zoals het er nu voor staat dan starten we rond 10uur

.
sliding schreef:Ik had best wel mee willen doen.MAAR we gaan 2 feb al naar Hardenberg.
Maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier![]()
. Het gaat wel weer alleen bij het opstappen heb ik nog een opstapje nodig

*net als de rest
* feliciaa schreef:Oke, dan ga ik van de week maar alvast oefenen
Heb er echt zin in.. Ben benieuwd wie er allemaal mee doen van stal die ik nog ken en tegen wie ik het moet opnemen

? Misschien past 'ie wel zou wel vet zijn als we ook echt in westernoutfit die pleasure gaan doen
QueenE schreef:feliciaa schreef:Oke, dan ga ik van de week maar alvast oefenen
Heb er echt zin in.. Ben benieuwd wie er allemaal mee doen van stal die ik nog ken en tegen wie ik het moet opnemen
Ik!
En ik ga weer iedereen verslaan
ik heb wel een western zadel te leen, ik neem m morgen mee naar stal en dan geef ik m anders wel ff aan brand en dan moet je maar ff kijken of ie past en anders moet je maar ff doorgeven wanneer je op stal bent en dan kijken we ff, ik ben er iig morgenvroeg, ff trainen hehehe
Hopen dat ie een beetje past dan zou wel leuk wezen
Ben je er vrijdag met westernles? Want ik heb daarvoor les dus dan zie ik je dan zowiezo
Heb ook totaal geen verstand van westernzadels
Tot vrijdag Em
Ik zal eens even kijken of ik dan vervoer heb, want ik zou daar graag aan mee doen (net zoals aan de Barrelrace trouwens, vind vooral Ademo wel wat denk ik
)