Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
girlchat11 schreef:Het filmpje heb ik bekenen (nog een keer) en ook de foto's van straat bekeken. En als je goed naar het hoofd kijkt zie je dat die het zefde soord blesje hebben. Echt zo'n waas van haarjes. in een beetje een maan vormpje
Rhodos schreef:Ik stond ook bij de inrijring toen Edward deze topper reed. Ik zou ook zweren dat het Straat is maar ja, als Edward zegt van niet....
(ik stond waarschijnlijk vlak bij jou Potverdikkie, althans ik stond naast een filmend vrouwmens)
Antoinette schreef:girlchat11 schreef:Het filmpje heb ik bekenen (nog een keer) en ook de foto's van straat bekeken. En als je goed naar het hoofd kijkt zie je dat die het zefde soord blesje hebben. Echt zo'n waas van haarjes. in een beetje een maan vormpje
In mijn ogen komen er nog wel meer dingen overeen tussen Stradivarius en dit paard:
- 4 zwarte benen
- op beide paarden zie je niet dat Edward redelijk lang is, dus moeten ongeveer even groot zijn (Stradivarius is 1.85)
- en het kan aan mij liggen, maar als ik de piaffe van Stradivarius op de foto van Sjoert beoordeel lijkt deze sprekend op die van dit paard.
yousra schreef:Nou het mysterie is opgelost.
liliputter schreef:het paard heet interfloor next one (zie site edward)