Paard 2008 in Hardenberg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daisyzearke

Re: Paard 2008 in Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:49

schimanski schreef:
daisyzearke schreef:
ik doe ook mee, in de show van nemosbern zaterdag.Haha!

Ha daisy, dikke winstpuntenrijder Haha!
Heb je er al zin in?

jazeker zin in Tong uitsteken
kom je ook nog ?? Haha!

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 10:32

Oke Daisyzearke, lijkt me een leuke show die ik eigenlijk niet wil missen. Veel succes.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:57

Ik ga zondag en misschien zaterdag ook nog even.

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:08

Hebben jullie de folder gezien? Voorop staat een foto van een meisje met haar pony....dat is mijn dochter!! Ben supertrots dat ze erop staat, is ook leuke foto. Pling Die foto hebben ze waarschijnlijk van onze site gehaald, maar dit is vergeven, want het is natuurlijk een eer dat ze erop staat.

daisyzearke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:02

Angelo schreef:
Oke Daisyzearke, lijkt me een leuke show die ik eigenlijk niet wil missen. Veel succes.

dankje Haha!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:22

kleinelinda schreef:
Ik ga er zaterdag hene voor de friesjes!! Maar hoe zit dat met dat spring programma van hoe laat tot hoe laat is dat want staat er niet in maar wel op de laatste pagina

Ik weet alleen dat de finale van het springen om 6 uur begint..

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:29

Daniellev schreef:
Hebben jullie de folder gezien? Voorop staat een foto van een meisje met haar pony....dat is mijn dochter!! Ben supertrots dat ze erop staat, is ook leuke foto. Pling Die foto hebben ze waarschijnlijk van onze site gehaald, maar dit is vergeven, want het is natuurlijk een eer dat ze erop staat.

Heb de folder even bekeken... wat een leuke foto!! Je dochter is nu dus een BN-er Haha!

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:51

Ja joh, ze wordt wereldberoemd.....!! Knipoog Die foto hangt uiteraard ook in haar kamer, smoorverliefd op dr pony. En dan op zo'n folder, leuk hoor.
We gaan er denk ik ook wel heen, maar mn andere dochter heeft de 26e bixie, dus even kijken wanneer we gaan.

schimanski

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:55

jazeker zin in Tong uitsteken
kom je ook nog ?? Haha![/quote]

Jaja, we doen ook mee, 's avonds. En een pas de deux.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:59

ok bedankt dan weet ik dat dan kan ik daar ook nog even gaan kijken

Urose schreef:
kleinelinda schreef:
Ik ga er zaterdag hene voor de friesjes!! Maar hoe zit dat met dat spring programma van hoe laat tot hoe laat is dat want staat er niet in maar wel op de laatste pagina

Ik weet alleen dat de finale van het springen om 6 uur begint..

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:47

JoviBan schreef:
Het programma is inmiddels gewijzigd en ziet er als volgt uit:
(de aanvangstijden zijn weggelaten, maar de demo's/clinics staan wel in de juiste volgorde; wijzigingen voorbehouden)

Programma bitloos paardrijden zondag 27 januari 2008

* Opening door de NVBP
* Nienke Buwalda - L2 amazone - L2 dressuurproef met de 13-jarige Connemara ruin Blue Stilton
* Meike en Sanne Merks - M en L gronddressuur - Pas de Deux met lange lijnen, met de 3-jarige Friese hengst Pieter en een zwarte Shetlander
* nnb - western ruiter - western demo
* Callista Schrage - amazone vlgs klassieke dressuur - dressuurclinic en kleine demo met de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Wim Alves - Z-springruiter - springen op Z-niveau met de 10-jarige KWPN merrie Petroeska
* Annika ten Napel - holistisch dierenarts - lezing over stress en burn out bij paarden
* Gerard Rutten - paardentandarts - lezing over de anatomie van de paardenmond en het gebit
* Bob van Asselt - nationaal vierspanmenner - mennen met Negro (enkelspan) en twee van zijn Tinkers (dubbelspan)
* Showteam Quest - klassieke dressuur amazones - Pas de Deux op muziek met twee goedgekeurde Spaanse dekhengsten
* Bianca Koevoets - trainingsadviseur en instructrice - theatershow met de 16-jarige NRPS ruin Solo S. en de 4-jarige KWPN merrie Widora
* Emiel Voest - Freestyle trainer - werken aan dubbele lijnen met een de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Emiel Voest - Freestyle trainer - 'striptease' show met amazone Ellen Schuthof en de 7-jarige goedgekeurde PRE hengst Pícaro
* David de Wispelaere - internationaal Grand Prix ruiter - klassieke dressuur met de 8-jarige PRE hengst Ivan
* Afsluiting

David had toch afgezegd?

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:48

Wij zijn er overigens ook, met shows en demo's op donderdag, zaterdag en zondag. Fijn dat het nu eens gratis toegankelijk is en parkeren is geloof ik ook gratis, dan is het voor veel mensen een leuk uitje, zeker als je ook nog eens kinderen hebt!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:46

Ik kom zowiezo zondag even langs Monya Tong uitsteken .

Als Peter een stand heeft, is nog niet zeker, kom ik zaterdag en zondag de hele dag Haha!

desney8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:35

jah....ik moet woensdag zelfs meedoen:P
dus ik ben r wel:D Pling

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:39

Hier staan wel de tijden van het springen:

edit; Link werkt niet.. tijden staan op startlijsten.nl > Hardenberg > het 1e vraagprogramma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:52

monya schreef:
JoviBan schreef:
Het programma is inmiddels gewijzigd en ziet er als volgt uit:
(de aanvangstijden zijn weggelaten, maar de demo's/clinics staan wel in de juiste volgorde; wijzigingen voorbehouden)

Programma bitloos paardrijden zondag 27 januari 2008

* Opening door de NVBP
* Nienke Buwalda - L2 amazone - L2 dressuurproef met de 13-jarige Connemara ruin Blue Stilton
* Meike en Sanne Merks - M en L gronddressuur - Pas de Deux met lange lijnen, met de 3-jarige Friese hengst Pieter en een zwarte Shetlander
* nnb - western ruiter - western demo
* Callista Schrage - amazone vlgs klassieke dressuur - dressuurclinic en kleine demo met de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Wim Alves - Z-springruiter - springen op Z-niveau met de 10-jarige KWPN merrie Petroeska
* Annika ten Napel - holistisch dierenarts - lezing over stress en burn out bij paarden
* Gerard Rutten - paardentandarts - lezing over de anatomie van de paardenmond en het gebit
* Bob van Asselt - nationaal vierspanmenner - mennen met Negro (enkelspan) en twee van zijn Tinkers (dubbelspan)
* Showteam Quest - klassieke dressuur amazones - Pas de Deux op muziek met twee goedgekeurde Spaanse dekhengsten
* Bianca Koevoets - trainingsadviseur en instructrice - theatershow met de 16-jarige NRPS ruin Solo S. en de 4-jarige KWPN merrie Widora
* Emiel Voest - Freestyle trainer - werken aan dubbele lijnen met een de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Emiel Voest - Freestyle trainer - 'striptease' show met amazone Ellen Schuthof en de 7-jarige goedgekeurde PRE hengst Pícaro
* David de Wispelaere - internationaal Grand Prix ruiter - klassieke dressuur met de 8-jarige PRE hengst Ivan
* Afsluiting

David had toch afgezegd?

Nee hoor. Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar David heeft niet afgezegd en komt dus zeker weten! Knipoog

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:20

JoviBan schreef:
David had toch afgezegd?

Nee hoor. Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar David heeft niet afgezegd en komt dus zeker weten! Knipoog[/quote]

Mooi, dan heb ik het niet juist vernomen, een interessant persoon om erbij te hebben!

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 23:00

Ik ben er ook!

k rijdt vrijdag mee in de M-E Tong uitsteken

kben ook benieuwd wie er allemaal meedoen met de andere clinics op de andere dagen.. Vork

andafries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 12:21

Tijdens de barokke dag ga ik met mijn paard Bondadoso ook meedoen aan de show. Zaterdag avond om 19.15 rijden we een Pas de deux en om 20.35 ga ik met hem "werk aan de lange teugel" doen. Ben zeer benieuwd naar dit evenement.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 13:51

Ik heb besloten om op de vrijdag heen te gaan Lachen

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:34

andafries schreef:
Tijdens de barokke dag ga ik met mijn paard Bondadoso ook meedoen aan de show. Zaterdag avond om 19.15 rijden we een Pas de deux en om 20.35 ga ik met hem "werk aan de lange teugel" doen. Ben zeer benieuwd naar dit evenement.

Je maakt het me wel moeilijk... ik ging zowiezo zondag, maar zo'n zaterdagavond is ook wel heel verleidelijk Haha!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:54

Waar vind ik het programma van zaterdag?

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:07

andafries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:23

PatriesjeMR2 schreef:
andafries schreef:

Je maakt het me wel moeilijk... ik ging zowiezo zondag, maar zo'n zaterdagavond is ook wel heel verleidelijk Haha!

Gewoon beide dagen komen !!! Is toch gratis Haha! .

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:44

ik heb maandag les in de evenementenhald op de bak aan te stampen. Dus ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Zaterdag ga i kkiejken bij de friese paarden hoe laat komen die wie weet dat?