schimanski schreef:daisyzearke schreef:ik doe ook mee, in de show van nemosbern zaterdag.
Ha daisy, dikke winstpuntenrijder![]()
Heb je er al zin in?
jazeker zin in

kom je ook nog ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
schimanski schreef:daisyzearke schreef:ik doe ook mee, in de show van nemosbern zaterdag.
Ha daisy, dikke winstpuntenrijder![]()
Heb je er al zin in?
Angelo schreef:Oke Daisyzearke, lijkt me een leuke show die ik eigenlijk niet wil missen. Veel succes.
kleinelinda schreef:Ik ga er zaterdag hene voor de friesjes!! Maar hoe zit dat met dat spring programma van hoe laat tot hoe laat is dat want staat er niet in maar wel op de laatste pagina
Daniellev schreef:Hebben jullie de folder gezien? Voorop staat een foto van een meisje met haar pony....dat is mijn dochter!! Ben supertrots dat ze erop staat, is ook leuke foto.Die foto hebben ze waarschijnlijk van onze site gehaald, maar dit is vergeven, want het is natuurlijk een eer dat ze erop staat.
Urose schreef:kleinelinda schreef:Ik ga er zaterdag hene voor de friesjes!! Maar hoe zit dat met dat spring programma van hoe laat tot hoe laat is dat want staat er niet in maar wel op de laatste pagina
Ik weet alleen dat de finale van het springen om 6 uur begint..
JoviBan schreef:Het programma is inmiddels gewijzigd en ziet er als volgt uit:
(de aanvangstijden zijn weggelaten, maar de demo's/clinics staan wel in de juiste volgorde; wijzigingen voorbehouden)
Programma bitloos paardrijden zondag 27 januari 2008
* Opening door de NVBP
* Nienke Buwalda - L2 amazone - L2 dressuurproef met de 13-jarige Connemara ruin Blue Stilton
* Meike en Sanne Merks - M en L gronddressuur - Pas de Deux met lange lijnen, met de 3-jarige Friese hengst Pieter en een zwarte Shetlander
* nnb - western ruiter - western demo
* Callista Schrage - amazone vlgs klassieke dressuur - dressuurclinic en kleine demo met de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Wim Alves - Z-springruiter - springen op Z-niveau met de 10-jarige KWPN merrie Petroeska
* Annika ten Napel - holistisch dierenarts - lezing over stress en burn out bij paarden
* Gerard Rutten - paardentandarts - lezing over de anatomie van de paardenmond en het gebit
* Bob van Asselt - nationaal vierspanmenner - mennen met Negro (enkelspan) en twee van zijn Tinkers (dubbelspan)
* Showteam Quest - klassieke dressuur amazones - Pas de Deux op muziek met twee goedgekeurde Spaanse dekhengsten
* Bianca Koevoets - trainingsadviseur en instructrice - theatershow met de 16-jarige NRPS ruin Solo S. en de 4-jarige KWPN merrie Widora
* Emiel Voest - Freestyle trainer - werken aan dubbele lijnen met een de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Emiel Voest - Freestyle trainer - 'striptease' show met amazone Ellen Schuthof en de 7-jarige goedgekeurde PRE hengst Pícaro
* David de Wispelaere - internationaal Grand Prix ruiter - klassieke dressuur met de 8-jarige PRE hengst Ivan
* Afsluiting
monya schreef:JoviBan schreef:Het programma is inmiddels gewijzigd en ziet er als volgt uit:
(de aanvangstijden zijn weggelaten, maar de demo's/clinics staan wel in de juiste volgorde; wijzigingen voorbehouden)
Programma bitloos paardrijden zondag 27 januari 2008
* Opening door de NVBP
* Nienke Buwalda - L2 amazone - L2 dressuurproef met de 13-jarige Connemara ruin Blue Stilton
* Meike en Sanne Merks - M en L gronddressuur - Pas de Deux met lange lijnen, met de 3-jarige Friese hengst Pieter en een zwarte Shetlander
* nnb - western ruiter - western demo
* Callista Schrage - amazone vlgs klassieke dressuur - dressuurclinic en kleine demo met de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Wim Alves - Z-springruiter - springen op Z-niveau met de 10-jarige KWPN merrie Petroeska
* Annika ten Napel - holistisch dierenarts - lezing over stress en burn out bij paarden
* Gerard Rutten - paardentandarts - lezing over de anatomie van de paardenmond en het gebit
* Bob van Asselt - nationaal vierspanmenner - mennen met Negro (enkelspan) en twee van zijn Tinkers (dubbelspan)
* Showteam Quest - klassieke dressuur amazones - Pas de Deux op muziek met twee goedgekeurde Spaanse dekhengsten
* Bianca Koevoets - trainingsadviseur en instructrice - theatershow met de 16-jarige NRPS ruin Solo S. en de 4-jarige KWPN merrie Widora
* Emiel Voest - Freestyle trainer - werken aan dubbele lijnen met een de 8-jarige PRE ruin Alicantino
* Emiel Voest - Freestyle trainer - 'striptease' show met amazone Ellen Schuthof en de 7-jarige goedgekeurde PRE hengst Pícaro
* David de Wispelaere - internationaal Grand Prix ruiter - klassieke dressuur met de 8-jarige PRE hengst Ivan
* Afsluiting
David had toch afgezegd?
JoviBan schreef:David had toch afgezegd?
andafries schreef:Tijdens de barokke dag ga ik met mijn paard Bondadoso ook meedoen aan de show. Zaterdag avond om 19.15 rijden we een Pas de deux en om 20.35 ga ik met hem "werk aan de lange teugel" doen. Ben zeer benieuwd naar dit evenement.
PatriesjeMR2 schreef:andafries schreef:Tijdens de barokke dag ga ik met mijn paard Bondadoso ook meedoen aan de show. Zaterdag avond om 19.15 rijden we een Pas de deux en om 20.35 ga ik met hem "werk aan de lange teugel" doen. Ben zeer benieuwd naar dit evenement.
Je maakt het me wel moeilijk... ik ging zowiezo zondag, maar zo'n zaterdagavond is ook wel heel verleidelijk