Dank je wel allemaal Bietenpulp, veel brood, maisbrok/-meel en zemelen.. Dat werkt ook goed Bietenpulp vind mn paardje het lekkerst, dus dat snoept ze graag
nou wat een verschil,hoe kwam ze zo mager???het is nu een mooi paard,met goede gangen,zo zie je maar weer,jij hebt de gave om door ellende heen te kijken!!!!het beest heeft geluk!!
zo die is opgeknapt zeg! ontzettend knap..ben eigenlijk wel benieuwd naar je verhaal ivm het voorzichtige beginnen en het magere paard tot een super combi!
Jah helemaal leuk. Mooi om te zien hoor! Een knap paard, en knap dat je van zo'n zielig hoopje paard zo'n geweldig mooie merrie hebt kunnen maken! Petje af! Ga zo door!
Jeetje wat een mooie kont heeft ze gekregen , echt een vooruitgang. Wat heeft ze gehad dat ze zo dun was? ik ben wel een beetje benieuwd eerlijk gezegd, haar hele buikje was weg. Maar het is een prachtdier hoor, succes samen.
Maar wat een verschil. ziet er goed uit. Ga zo door. goed dat je haar niet verkocht hebt vind ik ook. Las ne in je profiel pas dat hij ook zo groot is als hij oogt hahaha
Gisteren is caitlin er dus weer opgestapt, ben dr nu al zo'n 3 weken aan het longeren.. Ook met bijzet enzo, ze doet het echt super. Gisteren dus cait weer erop gestapt, in het begin beetje gespannen. Maar op 'n gegeven moment gaat dat koppie naar benee, oortjes gaan hangen en dan is alles goed! Ik ben zoo trots op mn meisje