Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel erg dat het zo moest aflopen...Geniet nog van hem,nu het nog kan!Laura0303 schreef:Ik zou denk ik als je zo ver met hem bent gekomen en hij zo lief en goed is, hem nog niet in laten slapen. Hij is toch alles voor je?Misschien knapt hij nog wel op.....die beslissing kan je toch ook nemen over een jaar o.i.d.? Je kan hem misschien overdag voor de afleiding ook in een rijbak met stevige omheining zetten. Dan kan hij zelf kiezen of hij gaat lopen of niet. Misschien wil hij over een tijd wel rustig in de wei staan. En anders misschien nog een second opinion bij een andere DA doen? Misschien is er nog een ander goed medicijn voor hem. Sorry ik zag die foto's en las je verhaal en snap echt niet helemaal waarom je hem dan laat inslapen. Hij kijkt op alle foto's vrolijk en niet erg ongelukkig. Is hij dat nu wel?

! 
) met veel humor en een zacht karakter.
Heel veel sterkte!
Laura0303 schreef:Ik zou denk ik als je zo ver met hem bent gekomen en hij zo lief en goed is, hem nog niet in laten slapen. Hij is toch alles voor je?Misschien knapt hij nog wel op.....die beslissing kan je toch ook nemen over een jaar o.i.d.? Je kan hem misschien overdag voor de afleiding ook in een rijbak met stevige omheining zetten. Dan kan hij zelf kiezen of hij gaat lopen of niet. Misschien wil hij over een tijd wel rustig in de wei staan. En anders misschien nog een second opinion bij een andere DA doen? Misschien is er nog een ander goed medicijn voor hem. Sorry ik zag die foto's en las je verhaal en snap echt niet helemaal waarom je hem dan laat inslapen. Hij kijkt op alle foto's vrolijk en niet erg ongelukkig. Is hij dat nu wel?