Quidou schreef:Jongens krijgen erg veel aandacht hoor..
Iig bij ons dit jaar wel..
Hele kuddes meisjes liepen dr achteraan..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quidou schreef:Jongens krijgen erg veel aandacht hoor..
Bar schreef:Quidou schreef:Jongens krijgen erg veel aandacht hoor..
Ik weet niet of ie daar nou zo op zit te wachten.
Revanches schreef:Jongens in overvloed is het nooit geweest bij deze sport, behalve dan de internationale ruiters e.d.
Marijkeeee schreef:Hallotjesga ook gezellig mee babbelen
Weet nog niet precies wat ik ga doen, maar als ik weer naar ermelo ga, word het denk ik week 3 of 5..
Vind het overens wel erg jammer dat er geen M/Z springweek is voor de paarden...
Ben 2 jaar terug in 2006 naar week 3 geweest.. is me erg goed bevallen, alleen vond ik het niveau van sommige lesgevers niet al te hoogvooral 1 persoon... ze deed net of we beginners waren
Bar schreef:Weet iemand of er tijdens de SGW of allround weken voor de pony's ook wel eens jongens deelnemen??
Mijn zoon van dan 13 wil nl. graag een keer naar zo'n week toe maar niet als hij de enige jongen is.
superlise schreef:Bar schreef:Weet iemand of er tijdens de SGW of allround weken voor de pony's ook wel eens jongens deelnemen??
Mijn zoon van dan 13 wil nl. graag een keer naar zo'n week toe maar niet als hij de enige jongen is.
Ik zat vorig jaar in week 10 allround pony´s en daar waren toen 6 jongens ofzo, tussen de 11 en 15 ofzo dus alleen is hij zeker niet denk ik.
_Lotte_ schreef:Dat kan toch pas ergens in januari?
digo schreef:Ik ga naar week 4A M/Z dressuur
vlekkie_fan schreef:_Lotte_ schreef:Dat kan toch pas ergens in januari?
Dat weet ik dus nietmaar ik weet wel dat als je iets te laat bent het vol zit