Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuperMinx schreef:Leuk he!

LolaTFB schreef:Dari! Wat leuk om die op bokt tegen te komen! Ik heb jarenlang z'n vader (Nicolai) gereden en heb Dari destijds klaar gemaakt voor de hengstenkeuring en 'm ingereden. Echt een ontzettend leuk dier, hopen dat ie op een goeie plek terecht zal komen.
De foto's van de anderen zijn ook echt ontzettend leuk en heel mooi zeg!

is echt onwijs mooi!

Rafiki8 schreef:LolaTFB schreef:Dari! Wat leuk om die op bokt tegen te komen! Ik heb jarenlang z'n vader (Nicolai) gereden en heb Dari destijds klaar gemaakt voor de hengstenkeuring en 'm ingereden. Echt een ontzettend leuk dier, hopen dat ie op een goeie plek terecht zal komen.
De foto's van de anderen zijn ook echt ontzettend leuk en heel mooi zeg!
Het is een super lief dier en hij gaat met de dag dat hij gereden wordt vooruit hij is zeer werkwillig. Hier staan nog een aantal rijfoto's van Dari viewtopic.php?f=34&t=550181&hilit=&start=4225
en daar gaf ie niks om! Getuigt wel van super karakter lijkt me. Echt een fijn dier!
.
! hola schreef:hajjj!!!
Wat leuk om wat van dari te horen en te zien dat hij het goed heeft gekregen!
Ik was erbij toen jullie kwamen kijken voor hem en heb hem nog eventjes gereden!
Moest wel ff slikken toen ik hoorde dat hij gelijk mee ging! maar zie nu dat hij het
super goed heeft!!!!! ik wens jullie nog veel plezier met hem en hoop dat jullie een
goed ruitertje voor hem kunnen vinden, zodat we in de sport nog wat van hem kunnen
horen!!
groetjes marloes
.
!