&m'n ouders ook nog een keer zonder mij.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We mogen 2x demo geven, 1x in de grote hal en 1x in de kleine, spannend!!!
Amable schreef:Jauke en ik staan al op de site!!!We mogen 2x demo geven, 1x in de grote hal en 1x in de kleine, spannend!!!

stond als eerste op de site... Victorian Elegance, makkelijk te herkennen aan wat paspoppen met Victoriaanse kleding, korset en 3 dames in Victoriaanse outfit waarvan 2 met pruik (ik ook
). Ik heb er echt zin in en ben heel benieuwd hoe alles gaat verlopen!

westernpower schreef:even een vraagje over paard en koets; want er staat dat er per volwassene 2 kinderen van 14 jaar gratis naar binnen mogen. maar moet er dan wel persé een volwassene bij zijn?
Napie schreef:Amable schreef:Jauke en ik staan al op de site!!!We mogen 2x demo geven, 1x in de grote hal en 1x in de kleine, spannend!!!
Dit ook jouw eerste keer?

ik zal ook wel makkelijk te vinden zijn in Victoriaanse outfit, geruite rok, bruine blouse en pruik (tenminste ik hoop dat die op tijd hier is want zwart haar met roze en paarse plukjes is niet bepaald periode correct)

Wij zijn er iig vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond. Ik zal je in mijn telefoontje zetten en mocht ik in de gelegenheid zijn even langs piepen
Tsja...