Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jessiejanes schreef:Gisteravond heb ik ook de Lawson gekeken en hierbij een compliment voor de organisatie en alle betrokken personen voor de opzet van deze show.
Ik vond alles netjes geregeld en hoorde verder ook geen klachten , dus dat is helemaal super!!
was allemaal super geregeld!... 
eevita schreef:volle tribunes, leuke sfeer, ik heb echt een leuke avond gehad, jammer idd van de (mijn inziens) te lage score van pouls. Maar goed, jurysport heh.
Equinecoach schreef:Waarom werd Jurgen alleen zo laag gewaardeerd t.o.v. Rieky? Dit werd kennelijk niet alleen door mij zo ervaren...
Just curious...

_Melanie schreef:eevita schreef:volle tribunes, leuke sfeer, ik heb echt een leuke avond gehad, jammer idd van de (mijn inziens) te lage score van pouls. Maar goed, jurysport heh.
Hoorde jij ook bij de BOE-roepers?![]()
Ben het wel met je eens, maargoed zijn eerste cirkel aan de linkerkant was wel een beetje afgesneden.
Verder ontdekte ik niet veel wat zijn (vind ik) te lage score veroorzaakt kan hebben..

dus wellicht was t terecht, maar ben gewoon fan van tabasco , dus watie ook doet....
Toch vond ik het verschil tussen beide groot... en ja, ik hoorde ook bij de boe-roepers.
Ach, problemen zijn er om van te leren. Equinecoach schreef:Duidelijk Marieke!
Marieke schreef:Equinecoach schreef:Duidelijk Marieke!
Ik kan het wel mis hebben hoor...![]()
Ik ben geen jury, maar dat is wat ik gezien heb...
Marieke schreef:Equinecoach schreef:Duidelijk Marieke!
Ik kan het wel mis hebben hoor...![]()
Ik ben geen jury, maar dat is wat ik gezien heb...
ik zat op de korte kant te kijken en heb hetzelfde gezien zoals jij het omschrijft.
ook al les ik bij riek wil niet zeggen dat ik vind dat ze altijd moet winnen, tegendeel ook bij haar kan wel eens iets fout gaan. maar gisteren vond ik gewoon dat ze terecht had gewonnen!
Gabacho schreef:We proberen de uitslagen van de diverse DRHA klasses, direct ´s avonds (´s nachts) op de DRHA site te plaatsen
Gabacho schreef:Inderdaad afgelopen nacht is 't er niet meer van gekomen, maar nu staan alle uitslagen erop!! http://www.drha.nl