Priscilla 5jr op kitzbi rijden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BeLoVeD

Re: Priscilla 5jr op kitzbi rijden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:10

Diablo schreef:
BeLoVeD schreef:

Het is gewoon fout van de TS, zo'n kleine meid kan de gevolgen van op een paard zitten zonder cap nog niet overzien. Dus behoort een ouder of verzorger er gewoon voor te zorgen dat het kind zo veilig mogelijk op het paard zit.

Dat is waar. Maar een paard kan ook behoorlijk schrikken als er een kind met cap op zit. Kindje wordt er af gegooid en komt onder de hoeven terecht, breekt de benen, ik noem maar wat.
Als je het zo veilig mogelijk wilt doen, doe je het dus niet, paardrijden is gewoon een gevaarlijke sport voor kinderen. En zo kun je nog wel even doorgaan.....

Ben ik met je eens. Maar je moet toegeven dat een kind zonder cap op een paard zetten altijd nog gevaarlijker is dan een kind met cap op een paard zetten. Dus ik zie het nut er niet zo van in! Ik heb een broertje van 10 die zo af en toe wel eens op mijn paard wil.. Nou dan komtie er dus op mét cap en mijn vader loopt er dan naast en die houdt hem bij zijn middel beet en ik houd mijn paard dan bij het hoofdstel beet. Zo kan ik mijn paard in bedwang houden mochtie iets gaan doen en mijn vader kan dan mijn broertje in 1 haal eraf trekken. Ook reden mijn neefje en nichtje wel eens op een shetlandertje van iemand op de manege. Dan kregen ze een cap op en een bodyprotector aan. Die kleine kindjes liggen er zomaar af en ik ben als ik met ze ga rijden verantwoordelijk voor ze en dan heb ik geen zin dat ze door mijn onverschilligheid/onvoorzichtigheid iets ergs krijgen!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:35

Nou ik vind het ook prachtige en super schattige foto's en verder vind ik dat er op bokt veel te veel gezeurd wordt, laat iedereen toch gewoon in zijn of haar waarde, denk dat de TS heus wel weet wat ze doet en het is verder ook haar eigen verantwoordelijkheid, daar hoeft verder niemand haar op aan te spreken! Het punt is allang duidelijk hoe een aantal mensen hierover denken, komt namelijk in heeeeel veel topics naar voren Rolleyes

Groetjes Thessa en Aike Doei!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:36

BeLoVeD schreef:
Maar je moet toegeven dat een kind zonder cap op een paard zetten altijd nog gevaarlijker is dan een kind met cap op een paard zetten.

Dat is ook zo. Maar TS weet dit zelf ook wel. En als zonder cap rijden ook gevaarlijk is, waarom komt daar dan geen commentaar op?

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 11:06

Ze willen rellen zo als gewoonlijk er zijn er altijd een paar die moeten zeuren.
Maar goed die weten het zoooooooo goed laat ze gaan die kleuters.
Ik ben zo slecht voor mijn kinderen dat ik ze in gevaar breng zo nou weet ik het wel.

Dus doe nu maar normaal anders vraag ik een slotje aan.

Het gaat om de foto,s en verder niet.

melis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 23:54

gossie wat een leuke foto's!
Echt lief ..Ook erg leuk veulentje

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 08:21

kitzbi schreef:
Ze willen rellen zo als gewoonlijk er zijn er altijd een paar die moeten zeuren.
Ik ben zo slecht voor mijn kinderen dat ik ze in gevaar breng zo nou weet ik het wel.

Wat ben jij vreselijk aanvallend zeg Scheve mond Er worden hier tips gegeven uit bezorgdheid.
Niemand wil rellen, jij bent de enige die dat zo opvat Lachen
en dreigen met een slotje zal niets helpen. Een topic gaat alleen op slot wanneer een mod dit nodig vindt, en aangezien je zelf de foto's hebt geplaatst, kun je dit commentaar gewoon verwachten Lachen

en ja, ook ik vind het onverantwoord bezig zijn. De schedel van je kind is meer waard dan een fotoshoot lijkt mij Knipoog Wel een superleuke pony!

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 08:45

Cayenne schreef:
kitzbi schreef:

Wat ben jij vreselijk aanvallend zeg Scheve mond Er worden hier tips gegeven uit bezorgdheid.
en dreigen met een slotje zal niets helpen. Een topic gaat alleen op slot wanneer een mod dit nodig vindt, en aangezien je zelf de foto's hebt geplaatst, kun je dit commentaar gewoon verwachten Lachen

en ja, ook ik vind het onverantwoord bezig zijn. De schedel van je kind is meer waard dan een fotoshoot lijkt mij Knipoog Wel een superleuke pony!

Ik weet het nu wel.
De cap is te klein en de nieuwe is van de week binnen gekomen dus hij is er nu.
Anders heb ze ook altijd een cap op dus.
En ik loop er naast en ze is alleen los voor de foto meer niet dus
Hou op met zeuren over die cap daar is genoeg over gezegt.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:02

Leuke foto's onzettend schattig!

Een vraagje; waarom heb je dan niet gewacht tot de cap binnen was? Dan maar geen fotoshoot zou ik zeggen..

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:08

Moderatoropmerking:
In de regels van Bokt staan dat je vooraf moet bedenken of het kommentaar wat je op de foto's kunt krijgen is wat jij wil. Wil je geen negatief getint kommentaar, dan moet je geen foto's op Bokt zetten. Wanneer je met de dat kommentaar om kunt gaan is het geen probleem en plaats je gewoon je foto's.
Wel of geen cap is altijd een discussiepunt op Bokt en dat zal het ook altijd blijven.
Het gros van de bokkers die hier reageren bedoelen het dan ook bezorgd.
Erg verontwaardigt reageren is dan eigenlijk ook niet nodig, je had het immers kunnen verwachten.

Daarnaast is het ook zo dat wanneer iets al heel vaak gezegd is in een topic en de TS heeft er al een reactie op gegeven, heeft het weinig nut om er over dor te blijven gaan.

Laat elkaar dus een beetje in elkaars waarde.

En we zullen binnenkort vast foto's zien van dit kind met cap.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:42

Ylana schreef:
pearlie schreef:
zucht
als je kind van de trap valt ben je er misschien ook niet bij

*Zucht*
En hoeveel ouders ken jij die hun kind BEWUST boven aan de trap zet en zegt "nu op goed geluk beneden komen".
Ga toch weg!
De TS heeft bewust de keuze genomen om haar kind op een paard te zetten zonder cap omdat deze nog in de maak is.
Dat is het gevaar op zoeken in mijn ogen.
Ik zet mijn dochter ook niet midden op staat neer met de mededeling; "zo ga nu maar oversteken".
Maar ja, wordt ze dan aangereden kan ik in ieder geval zeggen dat ze ook van de trap had kunen vallen of van een paard af zonder dat ze een cap op had...
Maar goed, de TS denkt blijkbaar dat ze weet wat ze doet, dus ik kan haar alleen maar veel geluk wensen in de toekomst.

Allemáchtig wat een gezanik. Die kinderen van tegenwoordig mogen van half bokt niet meer op een paard stappen voordat ze van top tot teen in een ijzeren harnasje worden gewikkeld. De ts wéét echt wel dat een cap veel verstandiger is. Ze kent het meisje en het paard, natuurlijk kan er wat gebeuren, maar dat kan inderdaad ook op straat, bij een vriendinnetje, bij de hond, de buren of zelfs in bed gebeuren.
Laat dat meisje lekker kind zijn joh.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:43

Amen Lachen

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:57

Cayenne schreef:
kitzbi schreef:

nou ik geef der groot gelijk iedereen zeurt over die cap ze weet toch zelf wel wat ze doet ?
en alleen voor de foto's loopt ze wat veder der af je was der tog niet bij hoe ze na de foto's liep ze zei zelf tog al dat ze der naast loopt !

Wat een Schattig kindje en leuk paard !!! leuke foto's die met die sterretjes * GEWELDIG * !!