Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Bij het 2e filmpje zie je alleen het hoofd vd ruiter als ie erachter langs rijdt
Heel knap. 
dat doe ik ze niet na! 
x_Marr schreef:Net of dat paard dan nog weet waarvoor die beloond wordt als ie een kwartier later er voor wordt beloond ?
Maar ik geloof ook niet dat dit meermaals gebeurt. Sterker nog volgens mij was dit de eerste keer. De man heeft vast genoeg ervaring om te weten waar je mee bezig bent, en te weten wat je paard aan kan of niet. Anders kun je zo'n hindernis niet springen. 
Echt waar. Ik word spontaan vrolijk als ik het filmpje zit. Iedereen maar roepen en juichen en doen. Leuk als dit eenmaalig blijft! Maar proficiat!
x_Marr schreef:Net of dat paard dan nog weet waarvoor die beloond wordt als ie een kwartier later er voor wordt beloond ?
@ Babetteh: Zou je alsjeblieft in normaal lettertype willen typen?
Er zijn ook mensen die dit NIET kunnen lezen, en het is nergens voor nodig.
Ik vind het knap dat ie zo'n sprong maakt, maar gevaarlijk in zo'n bak.. maargoed, dat is al vaak genoeg gezegd.
Mensen kunnen deze grootte goed genoeg lezen! En doe ajb
Het paard werd genoeg beloond en dat kan ik getuigen.
), ik schat ong 1m60,
Christoph is trouwens 25.
, wat vréselijk hoog zeg!
.
. Ruiter zit er ook netjes op. 
blauw00gje schreef:Weet je toevallig ook hoe groot het paard is?

Bij het tweede filmpje krijg ik te horen: 'Waar zijn die supporters van de Rode berg?' (waarop iedereen begint te juichen) Is dit een ruiter van de Rode berg (België?) En Rijd jij zelf ook in de rode berg? Zoja: Pb me even