doorgezakte rug..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2302

Re: doorgezakte rug..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 11:37

Ik vind dit echt ontzettend triest en van wat ik uit de andere reacties heb opgemaakt, moeten we niet alleen medelijden hebben met DIT paard maar met alle paarden daar!
Ik zou daar dan ook zelf geen paard huren; geen paard met doorgezakte rug...geen manegepaard dat net 3 uur weggeweest is en nu weer moet, noch een ander paard dat niet goed gehuisvest is.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 14:35

achja.. ik neem aan dat die manege ook bekend is bij de dierenbescherming.. en als de paarden echt heel slecht verzorgt zouden worden dan zou de dierenbescherming daar wel iets aan doen, neem ik aan.

maar zelf ben ik het er mee eens dat de paarden daar niet onder gunstige omstandigheden staan. maar als ze wel goed verzorg worden kan de dierenbescherming er weinig aan doen.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 07:58

Als er onderdak, water en voeding is schijnt de dierenbescherming inderdaad weinig te kunnen doen maar ik vind wel dat wij dan ZELF de verantwoordelijkheid moeten nemen (zeker als de manegehouder dat niet doet). Liever niet rijden dan hieraan meewerken toch?
Ik bedoel dit trouwens niet aanvallend hoor, ik ben de laatste die iemand keuzes wil opdringen maar ik begrijp het gewoon niet (en nee...ik weiger te geloven dat dat met mijn haarkleur te maken heeft)